Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@11:40:27 GMT

درخشش جهانی بانوی رزمی کار شاهرودی

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۱۶۶۳

درخشش جهانی بانوی رزمی کار شاهرودی

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛در تازه ترین رده بندی فدراسیون جهانی جودو از بهترین های جهان نام دنیا آقایی و سعید ملایی به عنوان بهترین جودوکاران ایرانی وجود دارد.
دنیا آقایی رزمی کار شاهرودی ، کاپیتان تیم ملی بانوان در وزن منفی 70 کیلوگرم است . وی به تازگی در بیست و هفتمین دوره رقابت های جودو قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی طلا گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران تیم ملی جودو جهان وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مضروب شدن داور مشهور تکذیب شد

به گزارش "ورزش سه"، از صبح امروز ویدیوی یکی از مسابقات فوتبال به اصطلاح گل کوچک که از تلویزیون پخش شده بود، دست به دست در کانال‌های تلگرامی می‌چرخد و توجه و تعجب طرفداران فوتبال را به خود برانگیخته است.

در این ویدیو که البته بخش‌هایی از آن سانسور شده، بازیکنان دو تیم فوتبال که در جام رمضان شرکت کرده بودند، با یکدیگر گلاویز شده و همدیگر را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

ویدیوی منتشره با این شرح وایرال شده است: «در اتفاقی عجیب در مسابقه جام رمضان شبکه ورزش تیم داوران و تیم رزمی‌کاران درگیر شدند! امیر عرب براقی داور لیگ برتری در این درگیری آسیب دید.»

پیگیری خبرنگار "ورزش سه" نشان می‌دهد که این مسابقات مربوط به هفته آخر سال گذشته و مشخصا 26 اسفند 1402 در پارک لاله تهران بوده است؛ جایی که مسابقاتی تحت عنوان جام رمضان توسط آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو برگزار می‌شد و تیمهای مختلف از جمله پرسپولیس و استقلال هم در آن حضور داشتند.

ویدئو: 328537

اما دیداری که منجر به یک درگیری باورنکردنی شد، بین دو تیم رزمی‌کاران و داوران بود. جایی که بنا به گفته شاهدان عینی، اعتراض و استفاده از جملات تند از سوی تیم رزمی‌کاران نسبت به داور و تیم حریف، زمینه‌ساز درگیری لفظی و سپس فیزیکی شده است.

البته آنطور که تیم حریف اعتقاد دارد، تیم رزمی‌کاران اساسا مبادی بازی فوتبال را در این جام رعایت نکرده و به همین دلیل تیمهای پرسپولیس و استقلال نیز حاضر به انجام بازی با آنها نشدند تا اینکه تیم منتخب داوران رودرروی رزمی‌کاران قرار گرفتند.

به نظر در این بازی تیم رزمی‌کاران با خشونتی بیشتر از سطح یک مسابقه دوستانه در زمین حاضر شده و همچنین الفاظ به کار رفته از سوی آنها باعث شده تا تیم داوران متشکل از امیر عرب براقی، سیدمهدی سیدعلی و... حاضر به ادامه بازی نباشند.

در این بین شایعه حضور امیر عرب براقی در درگیری فیزیکی و مضروب شدن او نیز از سوی شاهدان رد شده و به نظر او کاملا دور از درگیری قرار داشته است. اساسا آنطور که گزارش می‌شود، درگیری بین بازیکنان رزمی و نیمکت داوران بوده و در این لحظه عرب براقی در داخل زمین حضور داشته است.

این در حالی است که شاید انتشار ویدیوی کامل این درگیری بیشتر به اطلاع اهالی فوتبال نسبت به برخورد عجیب برخی از افراد حاضر در این بازی کمک کند اما انتشار ویدیویی تار و منقطع باعث شده تا چیز خاصی از جزئیات ماجرا به بیرون درز نکند.

دیگر خبرها

  • میراسماعیلی: عاشق جودو هستم
  • مضروب شدن داور مشهور تکذیب شد
  • ارتقا ۲۶ پله‌ای بسکتبال بانوان در رده‌بندی جهانی بهترین اتفاق پارسال بود
  • هندبال؛ درخشش سعید برخورداری و کسب عنوان بهترین بازیکن هفته لالیگا
  • بهترین نجات دروازه های تاریخ فوتبال دنیا (فیلم)
  • درخواست سازمان نظام پزشکی از سازمان جهانی بهداشت برای لغو عضویت رژیم صهیونیستی
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های مقام معظم رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • نرخ پایین بلیت موزه‌های ایران در مقایسه با قیمت‌های جهانی
  • وضعیت انس طلا در بازار جهانی چگونه خواهد بود؟/ بهترین پرتفو بورسی