Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه رسیدگی به تخلفات رانندگان متخلف حمل و نقل کالا با  حضور جبار قهاری معاون حمل و نقل، روسای ادارات حقوقی، حمل و نقل کالا، مسافر و ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، نماینده پلیس راه استان و روسای کانون انجمن صنفی رانندگان استان قزوین، انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر استان و انجمن صنفی رانندگان مسافربری سواری کرایه شهرستان تاکستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهاری عنوان کرد: در جلسات رسیدگی، از رانندگان متخلف نیز در جلسه دعوت به عمل آمده، دفاعیات آنها مورد استماع قرار گرفته و رسیدگی به تخلفات در حضور آنها صورت می پذیرد.

وی بیان داشت: عمده تخلفات رانندگان بخش حمل و نقل کالا و مسافر شامل: حمل بار بدون اخذ بارنامه دولتی، حمل بار اضافه بر ظرفیت مندرج در کارت خودرو، عدم مهار مناسب بار، عدم رعایت مقررات حمل بارهای عادی و ترافیکی، فقدان یا عدم بکار گیری تجهیزات ایمنی، در اختیار گذاشتن وسیله نقلیه به راننده ای که نام وی در بارنامه درج نگردیده، جابجایی مسافر بدون اخذ صورت وضعیت، عدم رعایت موازین و شئونات شرعی و اخلاقی و مسافر گیری در اطراف پایانه مسافربری می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین جاده حمل و نقل خودرو راهداری و حمل و نقل جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۱۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی ۲۲واحد صنفی متخلف در کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان دفاع از حق خریدار در قیمت‌ها و نحوه عرضه کالاها در بازار  دراولویت بازرسی های نوروزی قرار گرفته وامسال متفاوت از همیشه خود اصناف وظیفه بازرسی ها را برعهده دارند .

نوسان قیمتها،نبود بهداشت کافی در عرضه اقلام‌خوراکی و نبود کیفیت لازم در کالاهای موجود از جمله بیشترین تخلفاتی است که از ابتدای شروع بازرسی ها در استان ثبت شده است. 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پلمب ۴۶ واحد صنفی متخلف در بروجرد
  • ستاد انتخابات کشور: در روز انتخابات ۱۲۵۴ نفر دستگیر شدند
  • پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف اصفهان در ایام نوروز
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • تعطیلی ۲۲واحد صنفی متخلف در کرمان
  • جریمه هفت واحد صنفی متخلف در اهواز
  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان/ ۳۰ واحد صنفی متخلف در ایام نوروز پلمب شد
  • جابه‌جایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران به سایر نقاط کشور
  • ◄ شرکت های بزرگ مقیاس رانندگان کامیون را نقره داغ کردند
  • جشنواره تئاتر دانشگاهی حذف شد؟/ خانه‌ای که روی آب ماند!