Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر روز پنجشنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان سمنان با حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در سالن مدیریت بحران استانداری، افزود: استان سمنان در منطقه خشک و نیمه خشک قرار گرفته و تامین آب یک مطالبه جدی مردمی و دغدغه مسوولان است.
وی با بیان این که میزان بارش سالانه در استان سمنان 120 میلیمتر و میزان تبخیر 107 میلیمتر است، ادامه داد: خشکسالی موجب مهاجرت مردم از روستاها شده و ضرورت دارد تامین آب برای استان سمنان در دستور کار قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تعداد صنایع و واحدهای معدنی استان سمنان ابراز داشت: استان در اقتصاد کشور نقش مهمی دارد و اگر عاملی صنعت سمنان را تهدید کند در واقع در بخشی از بازار اختلال ایجاد می شود.
آشناگر با بیان این که در عصر کنونی پدافند غیرعامل ضرورتی اجتناب ناپذیر است، تصریح کرد: جلوگیری از هر تهدیدی نیازمند پیشگیری است و این مهم در سایه پدافند غیرعامل محقق می شود.
وی بیان کرد: تکامل زندگی شهری نیاز به امنیت را چند برابر کرده است، لازمه برقراری امنیت در جنگ نرم اجرای پدافند غیرعامل است.
استاندار سمنان خاطر نشان کرد: استان سمنان از لحاظ موقعیت جغرافیایی و قرار گیری در مسیر مواصلاتی شمال به جنوب و شرق به غرب و نزدیکی با استان تهران یک جایگاه راهبردی دارد و باید از این ظرفیت برای تقویت پدافند غیرعامل استفاده کرد.
وی یادآور شد: استان سمنان یکی از استان های معین تهران در مواقع اضطراری است، بر این اساس باید سمنان برای خدمات دهی در مواقع مورد نیاز تجهیز و آماده شود.
استاندار سمنان با بیان این که گسترش دولت الکترونیک نوعی پدافند غیرعامل در حوزه سایبری محسوب می شود، گفت: استان سمنان آمادگی برای اجرای طرح شهر هوشمند در کشور را دارد.
به گزارش ایرنا، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور برای حضور در رزمایش پدافند غیرعامل چهل سال اقتدار به استان سمنان سفر کرده است.
7342/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان تهران اقتصاد کشور دولت الکترونیک صنعت مدیریت بحران جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری دربند سرعین تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، باقر باقرزاده اظهار کرد: حدود هفت ماه است که عملیات احداث پل معلق شیشه‌ای منحصر به فرد دربند سرعین با همت و تلاش سرمایه‌گذار این طرح شروع شده و در سخت‌ترین شرایط فصل زمستان شاهد ادامه اجرای این طرح و آماده‌سازی برای فصل گردشگری امسال بودیم.
وی افزود: این مجموعه با تجربه‌ای که در مشگین‌شهر و هیر به دست آورده، پل سه طبقه‌ای شیشه‌ای را در حال نصب دارد تا اواسط خردادماه فاز اول این طرح به بهره‌برداری برسد.
فرماندار شهرستان سرعین گفت: از روز اول و با صدور مجوز قانونی حمایت‌های همه‌جانبه از سرمایه‌گذار این طرح انجام شده و تلاش بر این است با همراهی تیم رسانه‌ای، تبلیغات گسترده‌ای را در باب پل معلق سرعین داشته باشیم تا گردشگران ورودی به شهر سرعین از این پل بازدید کرده و ماندگاری مسافران بیش از گذشته باشد.
باقرزاده افزود: با تأمین اعتبار مورد نیاز و خرید تجهیزات عملیات برق‌رسانی به این طرح شروع شده و در ۲ هفته آینده شاهد تکمیل روند نیرورسانی به این طرح عظیم با همکاری شرکت توزیع برق و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خواهیم بود.
وی گفت: با هماهنگی شرکت گاز و پرداخت هزینه از سوی سرمایه‌گذار قرار است عملیات گازرسانی به این مجموعه نیز انجام شده و ما تأمین انرژی مورد نیاز برای طرح‌های گردشگری را شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  • پدافند غیرعامل در برگزاری دور دوم انتخابات ری مورد توجه باشد
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری دربند سرعین تامین می‌شود
  • تاکیداستاندارسیستان وبلوچستان برپیگیری مشکلات مردم سیل زده
  • در جلسه پدافند غیرعامل با حضور سردار باقری چه گذشت؟