Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@19:29:11 GMT

رحمتی در نبرد با استوکس؛ من آقای کلین شیت هستم!

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۲۰۷۷

رحمتی در نبرد با استوکس؛ من آقای کلین شیت هستم!

دروازه بان استقلالی ها در دیدار با تراکتورسازی یک محک جدی و روز سخت را پیش رو دارد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و تراکتورسازی روز جمعه در شرایطی به مصاف یکدیگر می روند که تیم شفر با حضور مهدی رحمتی در 13 مسابقه و حسین حسینی در 3 مسابقه، بهترین خط دفاعی را در اختیار دارند.
مهدی رحمتی در این فصل اما آماری متفاوت را از خود به جای گذاشته و توانسته در 10 مسابقه از 13 مسابقه ای که به میدان رفته، کلین شیت کند تا نقش پر رنگی در عملکرد بسیار خوب استقلالی ها در خط دفاعی داشته باشد که تنها با دریافت 6 گل خورده همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رحمتی در بوته آزمایش


بسیاری اما عقیده دارند عملکرد خوب دفاعی استقلال، جلوتر از مهدی رحمتی در ثبت این آمار خط دفاعی نقش داشته و مهدی رحمتی امسال کمتر مجبور به انجام واکنش های فوق العاده خود شده است. دروازه بان استقلالی ها اما در دیدار با تراکتورسازی روز متفاوتی خواهد داشت و با ضربات بیشتری به سمت چهار چوب رو به رو می شود.


تراکتورسازی در خط حمله با حضور دژاگه، سوگیتا، ساسان انصاری، مسعود شجاعی و جلوتر از همه آنها، آنتونی استوکس مطمئنا کار را برای رحمتی سخت تر خواهند کرد تا دروازه بان استقلالی ها در این دیدار، یک آزمایش سخت را پیش رو داشته باشد.


مهدی رحمتی با توجه به تغییرات در خط دفاعی و محرومیت دانشگر آماده، باید در این مسابقه در بهترین فرم خود قرار داشته باشد تا بتواند یازدهمین کلین شیت فصل را نیز ثبت کند و همچنان بهترین دروازه بان لیگ برتر لقب گیرد. در این مسیر اما یک استوکس آماده می تواند روز سختی را برای رحمتی رقم بزند و عملکرد خط دفاعی استقلال و آمار شخصی رحمتی را خراب کند تا ضمن شکستن طلسم دروازه استقلال، پایه گذار شکست این تیم بعد از ماه ها شود.

تراکتورسازی تبریز سید مهدی رحمتی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز سید مهدی رحمتی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۲۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج دفاعی جدید شجاع: حضور کمرنگ اما موثر!

به گزارش ورزش سه، ترکیب تراکتور با یک سوپرایز بزرگ و حضور میلاد کر در بین بازیکنان اصلی این تیم مقابل نساجی بود و این مدافع جوان جایگزین عارف آقاسی شد و در مقابل مهاجمان نساجی قرار خواهد گرفت.

عارف آقاسی در تمام مسابقات تراکتور در این فصل به میدان رفته بود و این مسابقه اولین بازی خواهد بود که در ترکیب اصلی این تیم حضور ندارد و در نقطه مقابل میلاد کر مدافع جوان این تیم در شش مسابقه در دقایق پایانی به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد، او در آخرین مسابقه تراکتور مقابل ذوب آهن در دقیقه 84 به جای محمد حسینی مدافعی که خودش در نیمه نخست به ترکیب آمده بود به بازی آمد و جانشین مدافع مصدوم تراکتور شد.

کر فصل گذشته در هفته های نوزدهم و بیستم در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفته بود و دو کلین شیت مقابل هوادار و آلومینیوم تجربه کرد، او در فصل جاری هم شش حضور به عنوان جانشین داشت و در چهار مسابقه توانست در کنار دیگر مدافعان این تیم کلین شیت را تجربه کند.

شجاع خلیل زاده برای اولین بار در طول فصل در کنار میلاد کر قرار خواهد گرفت و باید دید زوج دفاعی جدید تراکتور چه عملکردی خواهد داشت و این بازیکن جوان می‌تواند حضور خود در ترکیب تراکتور را تداوم ببخشد یا در بازی حساس هفته آینده مقابل استقلال آقاسی به ترکیب اصلی بازخواهد گشت.

دیگر خبرها

  • فولاد با ویسی باز هم نبرد/ مس با نویدکیا همچنان در مسیر موفقیت
  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول
  • بدشانسی و فرصت‌سوزی مدافع استقلال!
  • زوج دفاعی جدید شجاع: حضور کمرنگ اما موثر!
  • ترکیب احتمالی شمس‌آذر مقابل استقلال
  • لطفی دربی دوم تهران را از دست داد
  • مانوئل نویر جاودانه شد
  • جانشین نیازمند روی دور کلین‌شیت!
  • رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی