Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@12:15:37 GMT

انتقال 10 تن از محکومان سومالي به کشورشان

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۲۱۷۸

انتقال 10 تن از محکومان سومالي به کشورشان

خبرگزاري آريا- 10 تن از محکومان سومالي معروف به دزدان دريايي تحويل نماينده سومالي شدند تا به کشور متبوعشان منتقل گردند.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومي وزارت دادگستري، معاون حقوق بشر و امور بين الملل وزير دادگستري اعلام کرد؛ ده تن از محکومان سومالي معروف به دزدان دريايي که دوران محکوميت خود را در زندان‌هاي جمهوري اسلامي ايران مي‌گذراندند تحويل نماينده سومالي شدند تا به کشور متبوعشان منتقل گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين افراد مي‌بايست ادامه محکوميت خود را در زندان‌هاي سومالي بگذرانند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتقال محکومان سومالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم در تأمین زیرساخت های خراسان جنوبی، اقدامات شایسته‌ای داشته است

استاندار خراسان جنوبی گفت: دولت سیزدهم در تأمین زیرساخت های خراسان جنوبی، اقدامات شایسته‌ای داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز - یکم اردیبهشت- در آئین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان که با حضور دادستان کل کشور برگزار شد، اظهار کرد: خراسان جنوبی استانی بسیار ممتاز و خاص است که مردمی متدین، انقلابی و همسو با نظام اسلامی دارد.

وی با اشاره به حضور با بصیرت و معنادار مردم استان در صحنه‌های مختلف حمایت از نظام اسلامی و در انتخابات ها گفت: مردم این استان همیشه در درصد مشارکت در انتخابات رتبه‌های بالا را به خود اختصاص دادند و سال قبل هم با وجود سرمای هوا اما پای صندوق رأی آمدند و خراسان جنوبی رتبه دوم کشوری در درصد بالای مشارکت را کسب کرد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به عقب‌ماندگی‌های زیرساختی در این استان، تصریح کرد: در دولت سیزدهم بیشترین هدف‌گذاری برای تأمین زیرساخت‌ها از جمله راه آهن بود.

وی ادامه داد: پروژه راه‌آهن چابهار - زاهدان - بیرجند - مشهد ۹۱۰ کیلومتر است که از این مقدار ۴۳۲ کیلومتر آن در خراسان جنوبی قرار دارد و اجرای طرح ریلی استان در ۱۵ قطعه تعریف شده است.

قناعت گفت: در حال حاضر ۱۲ قطعه این پروژه ریلی فعال می‌باشد و در فاز نخست هزار میلیارد تومان آن تأمین شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه انتقال آب از دریای عمان به استان، افزود: در مهر یا آبان‌ماه سال ۱۴۰۳ این پروژه وارد فاز چهارم یا همان لوله‌گذاری می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: پایان سال ۱۴۰۴ شاهد انتقال آب دریای عمان به خراسان جنوبی خواهیم بود که در این پروژه در فاز اول میزان آبی که به استان داده خواهد شده ۶۰ میلیون متر مکعب در سال است.

وی در ادامه احیای واحدهای راکد تولیدی و طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم اشاره کرد و بیان داشت: فاز اول پروژه انتقال گاز از دو راهی دشتک- زابل به نهبندان و سربیشه نیز هفته دولت ۱۴۰۳ افتتاح خواهد شد.

قناعت در پایان تأکید کرد: همه این اقدامات با همدلی، یکصدایی و انجام کار تیمی و همراهی خوب نماینده ولی فقیه و دستگاه قضایی در استان محقق شده است.

به گزارش ایمنا؛ در این جلسه از خدمات حجت‌الاسلام و المسلمین علی موحدی‌راد رئیس کل سابق دادگستری قدردانی و محمدجعفر عبدالهی به عنوان رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی معرفی شد.

کد خبر 746386

دیگر خبرها

  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • رشد ۲۰۶ درصدی استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در استان
  • افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان
  • استفاده از پابندالکترونیکی برای زندانیان خوزستان۲۱درصدافزایش یافت
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • رشد ۳۲ درصدی اعطای مرخصی به زندانیان جرایم غیرمهم البرز
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • قتل، اولین خلاف پسر تبهکار ۲ روز بعد از آزادی از زندان
  • دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند
  • دولت سیزدهم در تأمین زیرساخت های خراسان جنوبی، اقدامات شایسته‌ای داشته است