Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصاری گفت: روستای اسفندیار شهرستان طبس، به عنوان تنها نماینده خراسان جنوبی، در جمع ۲۰ روستای راه‌یافته به مرحله نهایی پنجمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران، قرار گرفت.

»علیرضا عصاری» در گفتگو با خبرنگار شبستان در طبس گفت: در پنجمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران، یک هزار و ۴۰۶ روستا و آبادی عشایری شرکت کرده بودند که روستای اسفندیار از توابع بخش دیهوک شهرستان طبس، به عنوان تنها نماینده خراسان جنوبی، در بین 20  روستای راه یافته به مرحله نهایی پنجمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس اظهار داشت: داوری این جشنواره، در چهار مرحله صورت گرفته است و ۴۳ روستا به مرحله نیمه نهایی این جشنواره راه یافته بودند، که پس از داوری این مرحله، ۲۰ روستا در مرحله نهایی حضور یافتند و در پایان ۱۰ روستا به عنوان روستای برگزیده انتخاب می شوند.

 


عصاری خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران، همزمان با پنجمین برنامه انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران، شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ برگزار می شود.

 


وی یادآور شد: فراخوان پنجمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب، ابتدای شهریور ماه سال جاری، از سوی دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد شهرها و روستاهای دوستدار کتاب ایران منتشر شد.

 


گفتنی است: چهارمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در سال گذشته، با رقابت یک هزار و ۲۲۹ روستا از ۳۳ استان کشور برگزار شد.

پایان پیام/570

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فاطمیه ایام فاطمیه راهپیمایی انقلاب اسلامی اصفهان اردبیل شهرستان طبس جشنواره روستاهای دوستدار کتاب خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در حالی در ورزشگاه کوپه داغ عشق آباد برگزار شد که کیفیت نامطلوب چمن مصنوعی این ورزشگاه آسیب های زیادی روی پای بازیکنان ایرانی رقم زد.

این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید. مهدی قایدی (۵+۴۵) تک گل این بازی را برای ایران زد.

اگرچه هواداران فوتبال ایران انتظار داشتند برد پرگل ایران تکرار شود اما همین پیروزی و کسب دهمین امتیاز نیز باعث شد صعود ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در فیفادی فروردین ماه قطعی بشود.

تیم ملی فوتبال ایراان با کسب این پیروزی با ۱۰ امتیاز در صدر گروه E دور دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ قرار گرفت تا صعود زودهنگام خود به دور نهایی را قطعی کند.

به این ترتیب امیر قلعه‌نویی می‌تواند در دو بازی پایانی با خیال راحت‌تری از بازیکنان جوان حاضر در اردو برای باتجربه‌ شدن نسل جدید استفاده کند.

دیگر خبرها

  • تنها نماینده ایران در نیمه‌نهایی لیگ ‌پرستاره
  • معنای واقعی زندگی روستایی در روستای یاستی‌قلعه ماهنشان (+عکس)
  • احتمال همگروهی ایران و استرالیا در مرحله نهایی راه‌یابی به جام جهانی
  • آب شرب روستاهای سیل‌زده لرستان وصل شده است
  • زیارتگاه‌هایی که برای توسعه روستاها هم حاجت می‌دهند
  • قطعی آب ۵ روستای لرستان کمتر از ۲۴ ساعت حل شد
  • معنای واقعی زندگی روستایی در روستای یاستی‌قلعه ماهنشان
  • خبرنامه پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی