Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کُرد ضمن محکومیت حمله تروریستی در «زاهدان - خاش» که در جریان آن جمعی از مرزبانان جان بر کف سپاه به شهادت رسیدند، گفت: گروه‌های معاند نظام و حامیان رژیم ابر جنایتکار و خرابکار در آنسوی مرزها این حمله تروریستی را ترتیب دادند.

وی افزود: این ترویست‌ها قصد داشتند در طول دهه مبارک فجر و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ناامنی را در مرزهای جنوب شرقی کشور ایجاد کنند، اما به یاری و استمداد نیروهای مسلح در مرزها ناکام ماندند و به هر حال به صورت کورکورانه وارد مرزهای جنوبی شرقی کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم خاش با اشاره به تشریح جزئیات این حادثه تروریستی تصریح کرد: این تروریست‌ها به وسیله خودرویی حامل مواد منفجره و یک فرد انتحاری این عملیات را در طول یک مسیر و نقطه کور و ارتباطی - مخابراتی ترتیب دادند و پس از سبقت گرفتن از اتوبوس رزمندگان سپاه را مورد حمله مسلحانه قرار می‌دهند. پس از انتحار ایجاد شده هم خودروی فرد انتحاری منفجر می‌شود و هم اتوبوس حامل نیروهای سپاه.

کرد با بیان اینکه عمق این حادثه تروریستی بسیار زیاد بود اظهار داشت: این حادثه ۲۵ تن از پرسنل سپاه پاسداران را به درجه شهادت نائل کرد و مابقی رزمندگان هم زخمی شدند. در حال حاضر زخمی‌ها در حال مداوا هستند.

این نماینده مجلس ادامه داد: درپی این حادثه اطلاعیه‌ای صادر شد تا همه مرزها بسته شود چرا که این عملیات تروریستی حامیانی داشته که این عملیات تروریستی را هدایت کرده‌اند. در حال حاضر هدایت‌کنندگان این عملیات تروریستی به سمت کوه‌های بلوچستان متواری شده‌اند که تعقیب و گریز این افراد به شدت پیگیری می‌شود و ادامه دارد.

کرد با اشاره به تشکیل جلسه شورای تامین استان در پی وقوع این حمله تروریستی بیان داشت: پیرو این حادثه نیروهای مسلح در مرزها مستقر شدند. درحال حاضر سرنخ‌هایی از این حادثه به دست آمده که انشاءالله به زودی عملیات قاطعانه و شجاعانه نیروهای مسلح و همه مردم در برخورد با این عوامل تروریستی ادامه خواهد داشت.

عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: انشاءالله ما بتوانیم به زودی نتیجه عملیات تعقیب و گریز هدایت کنندگان این عوامل تروریستی را به مردم اعلام کنیم.

این نماینده مجلس با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران در مرزهای جنوب شرقی کشور گفت: وقتی تروریست‌ها اقدامات ارزنده سپاه در شاخص‌های عمران، آبادانی، اقتدار مردم را در استان مشاهده می‌کنند قصد می‌کنند تا سپاه را نشانه بگیرند و از حرکت آن جلوگیری کنند که البته این خیال خامی است که تحقق نمی‌یابد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خاش زاهدان حمله تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۲۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سپاه به اسرائیل گوشه‌ای از اقتدار دفاعی ایران را به دنیا نشان داد

حجت الاسلام والمسلمین علی اشرف علیمحمدی نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در اجتماع مردم ایلام که به حمایت از حملات موشکی دیشب سپاه به سرزمین‌های اشغالی گرد هم آمده بودند، اظهار کرد: اقدام شجاعانه دیشب ایران، هیمنه پوشالی اسرائیل و همپیمانان غربی و عربی این رژیم جعلی را در هم شکست.

وی افزود: ایران سال ۵۷ در حالی به پشتوانه مردم به پیروزی رسید که کمترین امکانات نظامی و دفاعی داشت، اما اکنون به یکی از ابرقدرت‌های موشکی و دفاعی منطقه و جهان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ایران به عنوان یک قدرت دفاعی در منطقه و سطح بین‌الملل شناخته می‌شود و به کرات موجب خفت و خواری اسرائیل و همپیمانش آمریکا شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ادامه داد: نصرت و عده به حق الهی در نابودی اسرائیل خبیث و آمریکا نزدیک است.

وی تاکید کرد: مردم حامی ولایت هستند و باید مسئولان با خدمات رسانی مطلوب به جامعه، این اتحاد و یکپارچگی مستحکم‌تر کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • توسعه شاخصهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در دستور کار
  • ضربه ایران به زیرساخت های اسرائیل به روایت یک نماینده مجلس /جنگ باعث نگرانی مردم می شود اما ما شروع کننده نبودیم
  • حمله سپاه به اسرائیل گوشه‌ای از اقتدار دفاعی ایران را به دنیا نشان داد
  • روسیه: غرب در شناسایی طراحان اصلی حادثه مسکو همکاری کند
  • فیلم/ اجتماع مردم زاهدان در حمایت از پاسخ مقتدرانۀ سپاه
  • حمایت مردم شیعه و سنی زاهدان از اقدام ایران در تنبیه رژیم اشغال‌گر صهیونیست
  • تجمع مردم زاهدان در حمایت از پاسخ سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی
  • تجمع مردم زاهدان در حمایت از حمله موشکی سپاه
  • استفاده از همه ظرفیت های موجود برای بهبود مجروحان حادثه تروریستی
  • واکنش وزیر کشور به حملات تروریستی در سیستان و بلوچستان