Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@00:53:33 GMT

۲ محموله دام قاچاق در اردبیل کشف و توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۲۳۰۰

۲ محموله دام قاچاق در اردبیل کشف و توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل گفت: با توقیف دو دستگاه وانت نیسان و کامیون در ایست و بازرسی اردیبل به مغان ۱۳۶ راس دام قاچاق کشف و دو قاچاقچی دستگیر شدند. ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ عادل منیر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیلاظهار داشت: با توقیف دو دستگاه وانت نیسان و کامیون در ایست و بازرسی اردیبل به مغان 136 راس دام قاچاق کشف و دو قاچاقچی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جزئیت این اقدام بیان کرد: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق احشام و دام زنده و سلب تحرک از قاچاقچیان، ماموران انتظامی هنگام کنترل خودروهای عبوری دو دستگاه وانت نیسان و کامیون حامل احشام را متوقف کردند.

2 محموله دام قاچاق در نقطه صفر مرزی ایلام کشف شدمحموله دام قاچاق در اردبیل کشف شدکشف 9 هزار راس دام قاچاق در استان کرمانفرمانده انتظامی شهرستان اردبیل افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد وانت نیسان و کامیون حامل 136 راس بز بوده که رانندگان بدون مدارک قانونی و مجوز دامپزشکی بارگیری و به نقاط مختلف کشور حمل می‌کردند.

منیر با اشاره به دستگیری دو نفر قاچاقچی در این رابطه گفت: ارزش احشام قاچاق کشف شده یک میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل تصریح کرد: خودروهای حامل احشام توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم

سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • توقیف ۳ نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی در محور نیر
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه