Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی وزیر کشور، از دستور ویژه رحمانی فضلی برای ساماندهی مناطق مهم حاشیه نشینی در استان سیستان و بلوچستان، بویژه در مناطق شیرآباد در شهرستان زاهدان، کُمب در شهرستان چابهار و چادران در شهرستان کنارک خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، بابک دین پرست دبیر شورای توسعه و امنیت پایدار شرق وغرب کشور با اعلام این خبر گفت: این اقدام در استمرار پیگیری های جاری، به منظور نظارت بر اجرای دقیق"سند اضطراری محرومیت زدایی از منطقه بلوچستان" می باشد که اخیراً در قالب 486 محور تنظیم و با تائید ریاست محترم جمهوری، برای اجرا به 24 دستگاه اجرائی، از جمله وزارت کشور ابلاغ گردیده، صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور، در ادامه تصریح کرد: وزیر کشور روز گذشته، به معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی دستور داد؛ با همکاری سازمان امور اجتماعی، ظرف مدت یک ماه نسبت به تهیه و ارائه طرح اجرایی مورد نیاز برای ساماندهی مناطق مورد نظر اقدام کنند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ساماندهی مناطق حاشیه نشین سیستان و بلوچستان وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکوفایی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۳

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سال ۱۴۰۳ برای سیستان و بلوچستان سال شکوفایی و پیشرفت خواهد بود چرا که بسیاری از پروژه های استان در این سال افتتاح می شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، رضا شریفی ظهر امروز  در نشست برنامه ریزی و هماهنگی بزرگداشت یوم الله 12فروردین و روز جهانی قدس استان اظهار داشت: باید بتوانیم ارزیابی لازم را از میزان پیشرفت دستگاه‌های اجرایی به دست بیاوریم.

وی افزود: سال 1403 برای سیستان و بلوچستان سال شکوفایی و پیشرفت خواهد بود چرا که بسیاری از پروژه های استان در این سال افتتاح خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: فرمان جهش تولید به کمک مردم یک راهبرد مهم برای مسئولان در ادامه مسیر است و این رمز عملیات مقام معظم رهبری باید به بهترین شکل در استان عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های ما در استان تقویت ارتباط مسئولان با مردم است و کلید واژه مشارکت جز با ارتباط متقابل با نخبگان و اقشار جامعه‌ عملی نخواهد شد.

شریفی خاطرنشان کرد: مسئولان صادقانه با مردم صحبت کنند چرا که جامعه سیستان و بلوچستان عذر و تقصیر احتمالی را می‌پذیرد.

وی ادامه داد: امروز شاهدیم که رژیم صهیونیستی با عملیات‌های روانی که برنامه‌ریزی کرده سعی دارد تا جای ظالم و مظلوم را در افکار عمومی تغییر دهد و در این راه از غول‌های رسانه‌ای که در اختیار دارد نیز بهره‌گیری می‌کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: روز قدس یکی از مظاهر ظلم ستیزی مردم ایران است که این امر موجب شده تا رژیم صهیونیستی از همبستگی جهانی مسلمانان در این روز به شدت بهراسد. ما همچنان پای حمایت از فلسطین و مظلومان هستیم و این حمایتگری هرگز کمرنگ نشده و نخواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ظرفیت تامین آب شهر و روستاهای حاشیه بزمان سیستان و بلوچستان افزایش یافت
  • کوچ بهاره عشایر حوزه سیستان به مناطق ییلاقی
  • سال ۱۴۰۳ برای سیستان و بلوچستان سال شکوفایی و پیشرفت خواهد بود
  • شکوفایی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۳
  • کوچ بهاره عشایر سیستان امسال زودتر آغاز شد
  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • ورود مسافران نوروزی به سیستان و بلوچستان ۷۸ درصد رشد داشت
  • افزایش سرعت وزش باد در منطقه سیستان
  • افزایش سرعت وزش بادهای شمالی در سیستان و بلوچستان
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم