Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@18:09:15 GMT

تکرار ادعاهاي ضدايراني پامپئو

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۲۳۶۹

تکرار ادعاهاي ضدايراني پامپئو

خبرگزاري آريا- وزير امور خارجه آمريکا در حاشيه نشست ورشو يک بار ديگر مدعي شد که بدون مقابله با ايران، صلح در خاورميانه محقق نمي‌شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، «مايک پامپئو» وزير امور خارجه آمريکا امروز (پنجشنبه) پيش از ديدار با «بنيامين نتانياهو» نخست‌وزير رژيم صهيونيستي در ورشو يک بار ديگر ادعاي پيشين واشنگتن و متحدانش را عليه ايران مطرح کرد و مدعي شد که تحقق صلح در خاورميانه منوط به «مقابله با ايران» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزير خارجه آمريکا که براي شرکت در کنفرانس ضدايراني ورشو به لهستان رفته است، ادعا کرد: «بدون مقابله با ايران، هيچ صلحي در خاورميانه محقق نمي‌شود».
آمريکا و لهستان روز پنجشنبه در ورشو ميزباني نشستي درباره مسائل غرب آسيا را بر عهده خواهند داشت که قبلاً اعلام شده بررسي طيف گسترده‌اي از مسائل امنيتي منطقه را در دستور کار دارد.
با وجود اين، شبکه خبري «سي‌ان‌ان» گزارش داد انتظار مي‌رود مسئله ايران که علاوه بر ايجاد تنش در روابط آمريکا و متحدان اروپايي به بروز انشقاق در داخل دولت آمريکا هم منجر شده، اصلي‌ترين محور اين نشست باشد.
«مايک پامپئو»، وزير خارجه آمريکا ماه گذشته گفته بود تمرکز نشست ورشو روي مسئله ايران خواهد بود. واشنگتن، تنها اندکي بعد که با استقبال اندک کشورهاي اروپايي براي حضور در اين نشست مواجه شد، از اين موضع عقب‌نشيني کرد و گفت که دستور کار نشست را به مسائل گسترده‌تري تغيير داده است.
وزير خارجه آمريکا که پيش از آغاز اين نشست در ورشو به لهستان سفر کرده بود، روز گذشته با خبرنگار شبکه «پي بي اس» آمريکا مصاحبه کرد و درباره محتواي اصلي اين نشست و انتظارات واشنگتن از آن سخن گفت.
وي در اين مصاحبه در پاسخ به سوالي درباره انتظارش در خصوص نتيجه اين نشست گفت: «ما 70 کشور را در اينجا گرد هم آورده‌ايم تا درباره تحقق ثبات، رفاه و امنيت در خاورميانه صحبت کنيم. همانطور که مي‌دانيد، اين منطقه مملو از خطر است و ما انتظار داريم که بخش مهمي از اين گفت‌وگوها به چگونگي مقابله با اين خطرات و همچنين چگونگي تحقق صلح در خاورميانه بپردازد. و اميدواريم که ايده‌ها و طرح‌هاي متعددي از اين نشست حاصل شود و نشست‌هايي در آينده به دنبال اين نشست برگزار شود که زمينه‌ساز تحقق نيازهاي واقعي خاورميانه و مواردي باشد که جهان حقيقتا از آن نفع خواهد برد».

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ادعاهاي ضدايراني پامپئو آمريکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۲۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوید کامرون: اسرائیل تنش‌ها در خاورمیانه را تشدید نکند

وزیر خارجه بریتانیا گفت که از اسرائیل می‌خواهد که تنش‌ها در خاورمیانه را تشدید نکند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «دیوید کامرون»، وزیر خارجه بریتانیا، از اسرائیل خواست که واکنشی به حمله مشروع ایران نشان ندهد.

وی گفت که اسرائیل باید درباره واکنش به این حمله عاقلانه تصمیم بگیرد.

کامرون در گفتگو با بی‌بی‌سی مدعی شد: «من فکر می‌کنم آن‌ها کاملاً موجه هستند که فکر کنند باید پاسخ دهند، زیرا مورد حمله قرار گرفته‌اند، اما ما به عنوان دوستان از آن‌ها می‌خواهیم که با هوش کامل این مسئله را بررسی کنند.»

او گفت که از اسرائیل می‌خواهد که تنش‌ها در خاورمیانه را تشدید نکند.

دیگر خبرها

  • پاسخ ایران به تکرار ماجراجویی صهیونیست‌ها قاطع و فوری خواهد بود
  • بلینکن: به دنبال تشدید تنش‌ها با ایران نیستیم
  • اسرائیل به تنش‌ ها در خاورمیانه دامن نزند
  • کامرون: اسرائیل به تنش‌ها در خاورمیانه دامن نزند
  • دیوید کامرون: اسرائیل تنش‌ها در خاورمیانه را تشدید نکند
  • درخواست ضدایرانی وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی از انگلیس و فرانسه
  • گفتگوی بلینکن با وزرای خارجه خاورمیانه درباره پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • گفت‌وگوی بلینکن با وزرای خارجه خاورمیانه درباره حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • نگرانی گالانت از پاسخ دوباره ایران
  • نشست فوری و اضطراری کاخ سفید درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل