Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد جوزی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: هفت میلیارد ریال برای خرید این دستگاه از منابع دانشگاه علوم پزشکی هزینه شده است.
وی اضافه کرد: این بیمارستان تنها مرکز دولتی مجهز به دستگاه ماموگرافی دیجیتال در استان است و با کمترین هزینه غربالگری و تشخیص به موقع بیماری های پستان را انجام می دهد.
رییس بیمارستان فاطمیه همدان افزود: هزینه ماموگرافی 650 هزار ریال است در حالیکه در بیمارستان های خصوصی با چهار تا پنج برابر این مبلغ این آزمایش صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جوزی اظهار داشت: با توجه به پایین بودن هزینه ماموگرافی در این مرکز، استقبال اقشار کم درآمد برای انجام آزمایش افزایش یافته و تاکنون 100 مورد آزمایش در بیمارستان فاطمیه صورت گرفته است.
وی بیان کرد: پزشک در صورت مواجهه با موارد مشکوک از جمله کم خونی، کاهش وزن و دیگر علائم اقدام به آزمایش ماموگرافی برای اطلاع از وضعیت بیمار در موارد غیرتهاجمی می کند.
رییس بیمارستان فاطمیه همدان یادآوری کرد: پیشتر این مرکز مجهز به دستگاه ماموگرافی آنالوگ بود اما پس از خراب شدن این دستگاه به علت محدودیت اعتباری و تحریم، به مدت 2 سال معطل این دستگاه بودیم تا در نهایت یک دستگاه ماموگرافی به روز خریداری شد.
جوزی بیان کرد: علاوه بر این به منظور تکریم بیماران و همراهان آنها فضای ورودی و سالن انتظار بیمارستان فاطمیه در فضای 200 متر با هزینه کرد یک میلیارد ریال بهسازی و نوسازی شد.
7526/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بیمارستان پزشک دانشگاه علوم پزشکی درآمد کاهش وزن جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سیدصادق پورسینا افزود: به دنبال اعلام مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی همدان مبنی بر سقوط دستگاه کارتن‌سازی روی فردی حدودا ۵۵ ساله در علی‌آباد فرهنگیان شهر همدان، یک گروه عملیاتی از ایستگاه غدیر به محل حادثه اعزام شدند.

او تأکید کرد: آتش‌نشانان در بررسی‌های اولیه متوجه شدند فردی در حال تعمیر یک دستگاه کارتن‌سازی بود که بر اثر سقوط قسمتی از دستگاه روی او، زیر دستگاه محبوس شده است.

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان تصریح کرد: نیرو‌های آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات تخصصی فرد محبوس‌شده را از زیر دستگاه رها کردند، اما به علت شدت فشار وارده، این کارگر قبل از انتقال به بیمارستان جان باخت.

پورسینا گفت: مردم در حوادثی که به رهاسازی مصدوم نیاز است حتماً با عوامل آتش‌نشانی تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • ۸ سکانس از مزه شیرین کارآفرینی که «ترین» شد؛ از «خر زورو» و شراکت با دایی‌جان تا تعیین نقشه راه تحول دیجیتال