Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسن منتظر تربتی، گفت: هم‌اکنون توسعه و نوع آرایش شبکه موجود و شیوه عملکرد در منطقه یک عملیات انتقال گاز به‌طور کامل در حال تغییر و عبور خطوط ششم ۴۸ اینچ شلمچه که به خط یکم سراسری و دیگر خطوط عملیاتی این منطقه افزوده شده، سبب توسعه روزافزون و افزایش اهمیت این منطقه شده و نیاز است در شیوه کار و نوع عملکرد نیز بازنگری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همکاری تنگاتنگ منطقه یک و پالایشگاه گازی بیدبلند در این منطقه مشهود است و این فضای همکاری باید تقویت شود بنابراین امیدواریم مشکلاتی که در شهرک میانکوه وجود دارد هر چه زودتر برطرف شود و تصمیم‌گیری‌ها به نتیجه برسد.

معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان اینکه فرآیندی که اکنون در شرکت ملی گاز ایران شکل گرفته است این شرکت را به سوی مجموعه‌ای توانمند در همه حوزه‌ها سوق می‌دهد، گفت: با توجه به اینکه در چند سال آینده در بخش‌های گازرسانی بیشتر به سوی بهره‌برداری و نگهداشت حرکت می‌کنیم، رویکرد ما نیز باید به شرکت‌داری تغییر کند از این رو باید توجه ویژه‌ای به شیوه مدیریت نیروهایی که در حال خارج شدن از سازمان هستند و نیز در کنار آن تربیت نیروهای جدید و انتقال تجربیات، داشته باشیم.

منتظرتربتی با اشاره به اینکه تبدیل تجربیات به فرآیندها و مستند کردن آنها به ما در واگذاری فعالیت‌ها به بخش های خصوصی کمک خواهد کرد، ادامه داد: شرکت ملی گاز ایران باید در یک دوره دو ساله همه فرآیندهای بخش‌های قابل برون سپاری در شرکت انتقال گاز را شناسایی و پس از واگذاری، نظارت و کنترل کند و این بخش‌ها، نقاط وظیفه‌ای شرکت انتقال گاز است که در نوع وظایف اصلی این شرکت خللی ایجاد نمی‌کند و بیشتر نیز در بخش بهره‌برداری است.

وی تصریح کرد: امیدواریم در چند سال آ ینده بتوانیم وارد بازار کشورهای همسایه نیازمند خدمات گاز شویم و از تجربه‌ای که در همه بخش‌های شرکت و به‌ویژه شرکت انتقال گاز برای اجرا و بهره‌برداری وجود دارد، در بازارهای جهانی استفاده کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بخش خصوصی شرکت ملی گاز گاز نفت انتقال گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتاق بازرگانی در جهت تحقق شعار سال فعالیت کند

یه گزارش روابط عمومی شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا: محسن رضایی با بیان اینکه دولت باید از تصدیگری و ذینفعی خارج شود افزود: ساختار دولت نیازمند تحول و تغییر نقش از متصدی به سیاست‌گذار است و تصدیگری باید به مردم و بخش خصوصی واگذار شود.


وی افزود: علاوه بر واگذاری تصدی‌گری، ساختار اداره کشور نیاز به تمرکز زدایی و واگذاری اختیارات بیشتر به استان‌ها دارد و باید به یک مدل و الگو در این زمینه رسید.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اشاره به انتخاب شعار سال مبنی بر مشارکت مردم در جهش تولید، گفت: در راستای شعار سال اتاق بازرگانی باید به مسائل کلان ورود کرده و فعالیت جدی داشته باشد.

رضایی در پایان با توضیح لزوم تغییر نقش دولت در بازار تشریح کرد: دولت باید از قیمت‌گذاری به سمت بازارسازی برود و نقش دولت در بازار تنظیم‌گری باشد و اتاق بازرگانی باید به اصلاح این روند کمک کند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) انتقاد خیابانی از واگذاری استقلال و پرسپولیس: این خصوصی‌سازی نیست
  • ماجرای عجیب تخفیف 30 میلیون تومانی برای یک عمل جراحی!
  • انتقاد جواد خیابانی از وضع خصوصی سازی سرخآبی ها + ویدئو
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • پیشرفت قابل توجه عملیات خطوط انتقال آب فضای سبز در منطقه ۸ اصفهان
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • واگذاری پرسپولیس به بانک ها؛ پایان بی پولی یا دردسر جدید؟!
  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • اتاق بازرگانی در جهت تحقق شعار سال فعالیت کند
  • توقیف ۱۴۲ شرکت فاقد اعتبار مالیاتی در خراسان رضوی