Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر افزود:باتوجه به وجود ماهی و میگو در کنار مرغ و گوشت در استان می توان با برنامه ریزی و کنترل دقیق برای کاهش مشکلات مردم در تامین نیازهای آنان برنامه ریزی کرد.
وی یادآورشد: اتحادیه صیادان استان بوشهر برای تامین ماهی 20 درصد زیر قیمت اسکله اعلام آمادگی کرده که به زودی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار بوشهر از همه دستگاه های نظارتی خواست با بررسی اشکال های بازرسی ها، تغییر در شیوه کار و تقویت نظارت ها در راستای رضایت مردم گام بردارند.
وی اظهارداشت: مردم افزایش قیمت ها را پذیرفته اند و انتظار آنان در این شرایط ثبات قیمت و اعمال برنامه ریزی برای برخورد با متخلفان است که باید مورد توجه مسئولان باشد.
استاندار بوشهر گفت: مردم نگران کمبود مواد پروتینی نیستند بلکه مهمترین مطالبه آنان تقویت نظارت بر بازار است که باید از سوی مسئولان انجام و با متخلفان و سودجویان برخورد شود.
گراوند افزود: اعمال قانون و برخورد قاطع با متخلفان و سودجویان باید در راس برنامه های مسئولان و متولیان بخش سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی باشد.
وی اظهارداشت: نظام بازرسی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید تقویت شود چرا که مردم از نبود کالاهای مورد نیاز نگران نیستند بلکه از اعمال نشدن قانون و مدیریت ما نگران هستند.
استاندار بوشهر گفت: در همین راستا استفاده از توان و نیروی بسیج و سازمان تعزیرات حکومتی برای کنترل و نظارت بر قیمتها باید انجام شود.
گراوند اضافه کرد: برخی از مدیران، مسئولان شرایط سخت نیستند این درحالی است که باید از انسان هایی که برای مردم کار می کنند در بخش های مختلف استفاده شود.
استاندار بوشهر گفت: موضوع برپایی نمایشگاه عرضه کالا از سوی شهرداری های عالی شهر و چغادک به دلیل اینکه بدون مجوز و رعایت اصول قانونی برپا شده با جدیت پی گیری و برخورد قانونی شود.
گراوند افزود: حضور مردم در صحنه های مختلف برخلاف وعده دشمن همواره مسئولیت مدیران و کارگزاران را در خدمت رسانی به مردم بیشتر می کند.
استاندار بوشهراظهار کرد: مدعیان حقوق بشر خود عامل و حامی تروریسم هستند و یکی از راه های عصبانیت دشمن برای حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن کشتار عده ای از سبزپوشانی است که وظیفه پاسداری از انقلاب را دارند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: از یکم دی ماه تا یکم بهمن 486 پرونده در این اداره کل تشکیل شده که از این تعداد 456 پرونده رسیدگی و محکوم به 2میلیارد و 220 میلیون ریال شدند.
زهرا افضلی نیا افزود: همچنین از یکم تا 24 بهمن نیز 366 پرونده تشکیل و تاکنون به 690 میلیون ریال محکوم شده اند که بیشترین پرونده های تخلف مربوط به شهرستان بوشهر است.
6047/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 جهاد کشاورزی خدمت رسانی به مردم زهرا سازمان صنعت معدن و تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار بندر دیر معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، در حکم استاندار بوشهر خطاب به شهردار دیر آمده است: بنا به پیشنهاد شماره ۱۳۳ تاریخ ۱۸ دی ۱۴۰۲ شورای اسلامی شهر دیر در اجرای تبصره ۳ ذیل بند یک ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب یکم خرداد ۱۳۷۵ با اصلاحات بعدی آن و در راستای مفاد آئین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار مصوب ۲۵ آذر ۱۳۹۷ هیأت محترم وزیران، به موجب این حکم جنابعالی به سمت شهردار بندر دیر منصوب می‌شوید.

محمدی زاده تصریح کرد: انتظار می‌رود در پیشبرد اهداف و سیاست‌های توسعه شهری، هماهنگی و همکاری متقابل با مسئولین محلی و با بکارگیری جوانان مؤمن، انقلابی و پاکدست در مسئولیت‌های اجرایی شهرداری، بهره گیری و استفاده بهینه از همه ظرفیت‌ها با رعایت توزیع عادلانه خدمات، امکانات و نگاه عدالت گستر در دولت مردمی و ایران قوی به همه اقشار محروم و آسیب پذیر، حفظ و حراست از اموال عمومی، اعتلای فرهنگ شهرنشینی و ساماندهی جامعه شهری اهتمام لازم و جدی را معمول دارید.

استاندار بوشهر یادآور شد: امید است با اتکال به خداوند سبحان و بر اساس منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری بر رعایت آموزه‌های دینی و هنر اصیل اسلامی ایرانی در الگوی شهرسازی در راستای اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت عدالت محور و گسترش مشارکت مردم در اداره امور توسعه و عمران شهری موفق باشید.

معاون عمرانی استاندار بوشهر ظهر سه شنبه در آئین معارفه شهردار دیر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شهری بندر دیر و ایجاد شرایطی برای رفاه و آسایش شهروندان مورد انتظار است.

محمد هادی رستمیان اضافه کرد: افزایش سطح کیفی خدمات رسانی به جامعه و رضایت مندی مردم باید مورد توجه و تاکید شهردار بندر دیر قرار گیرد.

کد خبر 6086657

دیگر خبرها

  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود
  • قیمت جدید برنج اعلام شد
  • اولین مزایده اموال منقول با عرضه ۷هزار تن چای برگزار شد
  • شهردار بندر دیر معرفی شد