Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@23:37:08 GMT

مادر گلستانی قاتل فرزندش را پای چوبه دار بخشید

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۲۷۲۹

مادر گلستانی قاتل فرزندش را پای چوبه دار بخشید

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، علیرضا مزیدی اظهار داشت: مقتول سال 93 توسط یک جوان 18 ساله و بر اثر ضربات چاقو کشته شده و حکم قصاص به درخواست خانواده مقتول صادر گردید.
وی بیان کرد: صبح امروز هنگامی که قاتل به پای چوبه دار رسید، مادر مقتول از اجرای حکم منصرف شد و عمری دوباره به قاتل فرزندش داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرترکمن با قدردانی از گذشت بزرگوارانه خانواده مقتول گفت : در این پرونده هر 2 جوان قربانی ناتوانی در کنترل خشم و حمل سلاح سرد شدند که امیدواریم دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.
رییس شوراهای حل اختلاف گلستان آذرماه امسال گفته بود که در سال 97 و با بزرگواری اولیای دم، 16 محکوم به قصاص نفس از چند قدمی چوبه دار مجازات برگشته و زندگی دوباره یافتند.
3091
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 خانواده خشم دادستان عمومی و انقلاب روابط عمومی چوبه جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاعران گلستانی عیدانه های شعر خود را در حضور آیت الله نورمفیدی قرائت کردند

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، الهام متین در این دیدار گفت: در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» باید دست در دست هم و با اهتمام ویژه شاهد جهش در تمامی عرصه‌ها باشیم .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از ساماندهی گروه‌های شعر در استان خبر داد و اظهارامیدواری کرد: بیش از پیش بتوان زبان اثرگذاری شعر را در جامعه جاری و ساری کرد.

در ادامه این محفل ادبی، شاعران استان گلستان به ترتیب اسماعیل مزیدی، غفار علی عسکری، شعبانعلی یازرلو، معصومه شهریاری، قاسم بای، عبدالعلی دماوندی، جعفر رودسرابی، مهدی خطیری، مرضیه ملکیان، فرزاد خدنگ، سید مهدی جلیلی، مریم محمدیان و علیرضا ابری اشعاری را با مضامینی درباره قرآن کریم و پیامبر اعظم (ص)، مولای متقیان امام علی (ع)، امام حسین (ع)، امام رضا (ع) و میزبانی گلستان از زائران آن امام هُمام، ماه مبارک رمضان، امام زمان (عج) و حضرت فاطمه زهرا (س) و نیز اشعاری به گویش بومی و جنایت در غزه را در قالب های گوناگون چون غزل، دوبیتی و سپید قرائت کردند.در بخش دیگری از برنامه حسین ضمیری، شاعر و پژوهشگر فرهنگ عامه با درخواست حاضران در برنامه، ضمن قرائت اشعاری با گویش گرگانی، درباره آداب و رسوم سحر تا افطار مردم گرگان زمین مطالبی را بیان کرد.در پایان این محفل ادبی ضمن ادای احترام به شاعران فقید استان گلستان در سالی که گذشت به رسم تکریم، با اهدای لوح و هدیه‌ای فرهنگی از شاعران حاضر در «عیدانه با شعر» تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی در آستانه لیالی قدر
  • وکیل خانواده مهران سماک: دادگاه نظامی یک قزوین هم حکم قتل عمد و مجازات قصاص را برای متهم پرونده صادر کرد
  • وقتی دعای مادر باعث بازگشت فرزندش از مرگ شد + فیلم
  • صدور حکم قصاص برای قاتل مهران سماک!
  • استقبال از پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان
  • ماجرای قتل مرد جوان در اتاقک نگهبانی چه بود؟
  • قتل مرد جوان در اتاقک نگهبانی
  • برنامه وداع با اولین شهید گلستانی مرزبانی
  • دلجویی از خانواده نخستین شهید گلستانی مدافع وطن در سال ۱۴۰۳ + برنامه تشییع
  • شاعران گلستانی عیدانه های شعر خود را در حضور آیت الله نورمفیدی قرائت کردند