Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزای تسنیم: نماینده مردم خاش در مجلس گفت: دشمن بعد از این که نتوانسته در راهپیمایی ۲۲ بهمن و دهه فجر مشکل ایجاد کند خرابکاری‌های خود را در جاده‌های سیستان و بلوچستان برای نا‌امن جلوه‌دادن استان برنامه‌ریزی کرده بود.

علی کرد در زاهدان اظهار داشت: هدف گروهک‌ها، معاندین نظام و اشرار مسلح که در کشور پاکستان سکونت دارند و از آمریکا و سلطنت‌طلبان برای اعتبارات خود تغذیه می‌کنند، نا‌امن جلوه‌دادن جاده‌های کشور است تا هیچ سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاری به کشور نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع این گروه‌ها می‌خواهند به مردم نشان دهند که برای حمل و انتقال ارزاق عمومی در کشور مشکلاتی وجود دارد.

نماینده مردم خاش در مجلس خاطرنشان کرد: دشمنان با توجه به برنامه‌هایی که در آن سوی مرز داشته‌اند در تلاش بودند در دهه مبارک فجر و راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن اقدام خرابکارانه در استان سیستان و بلوچستان انجام دهند که بیداری و هوشیاری نیرو‌های مسلح در مرز‌ها و همچنین مردم سبب شد برنامه‌های دهه مبارک فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن با امنیت هر‌چه تمام‌تر در استان برگزار شود.

وی با بیان اینکه در پی جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمن دچار یاس و ناامیدی نسبت به نظام و انقلاب شده است، عنوان کرد: دشمن بعد از این‌که نتوانسته در راهپیمایی ۲۲ بهمن و دهه فجر مشکل ایجاد کند خرابکاری‌های خود را در جاده‌های استان برنامه ریزی کرده بود به همین دلیل به اتوبوس در حال تردد که حامل مرزداران سپاه پاسداران بود، حمله کرده است.

کرد خاطرنشان کرد: این اتوبوس در جاده سراوان به زاهدان و در مسیر خاش به زاهدان در حال عبور بوده که نزدیک به تاریکی هوا و مغرب خودرویی حامل مواد منفجره در یک نقطه کور پس از گرفتن سبقت از اتوبوس حامل نیرو‌های سپاه و برگشت دوباره به سوی اتوبوس خودش را منفجر می‌کند.

وی با اشاره به هلاکت این شرور ادامه داد: با این اقدام انتحاری تعدادی شهید و برخی مجروح می‌شوند که به محض وصول این خبر با توجه به اینکه این عوامل، انتحاری را تا رسیدن به مقصد افرادی بدرقه می‌کنند، شناسایی و تعقیب تروریست‌های دیگر در دستور کار قرار گرفته و از شب گذشته تاکنون نیرو‌های امنیتی در پی شناسایی این عوامل تروریستی هستند.

منبع: فردا

کلیدواژه: نماینده خاش راهپیمایی 22 بهمن تروریست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک نوزاد بر اثر تیراندازی گروهک تروریستی در جاده خاش_ایرانشهر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، اعلام کرد: شب گذشته، واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، در محور خاش _ ایرانشهر، مورد حمله تروریست های کوردل قرار گرفت که بر اثر آن، ستوان دوم محمد ذخیره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین یک خودرو دیگر که حامل اعضای یک خانواده، در مسیر خودرو یگان تکاوری، در حال تردد بود نیز هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، متاسفانه، دو عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • در سال گذشته روند حرکت اکثر شاخص‌ها و نمودارها مثبت شد
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در کشور
  • تبریزگردی با اتوبوس‌های اسنا در ایام نوروز
  • ۶.۵ میلیون نفر سفر نوروزی رفتند
  • جابجایی ۶/۵ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی
  • شهادت یک نوزاد بر اثر تیراندازی گروهک تروریستی در جاده خاش_ایرانشهر
  • دعوت نماینده ولی فقیه در لرستان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس
  • ماجرای هشدار برای کبرا۱۱ و حرکت‌های عجیب بهمن هاشمی
  • مادورو از تلاش برای ترور خود خبر داد
  • ولادیمیر پوتین: اوکراین هم‌دست تروریست‌هاست | ما می‌خواهیم بدانیم که دستور را چه کسی داده است