Web Analytics Made Easy - Statcounter

صمد کارگرفرد پنجشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود:بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جهرم تعداد یک هزار و 848 قطعه زمین مسکونی را در روستاهای شهرستان احداث و 200 واحد مسکونی را در شهر جهرم واگذار کرده است.
وی اظهار کرد: همچنین احداث و واگذاری 29باب واحد تجاری و یک باب واحد خبازی در شهر جهرم، از فعالیت‌هایی است که این اداره در شهرستان جهرم انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارگرفرد ادامه داد: همچنین تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی به تعداد 7492 واحد، تسهیلات تعمیر، تکمیل و احداث حمام روستایی به تعداد یک هزار و 172 واحد و تسهیلات ودیعه مسکن به مستاجرین شهری به تعداد 303 واحد پرداخت شده است.
کارگرفرد افزود: تسهیلات و نظارت بر ساخت واحدهای خودمالک مسکن‌مهر به تعداد 395 واحد و پروژه‌های انبوه‌سازی مسکن مهر به تعداد 546 واحد و کمک بلاعوض به مشمولین در شهر جهرم و روستاهای تابعه، پرداخت شده است.
وی ابراز کرد: 9230هزار متر مربع در سطح روستاهای شهرستان جهرم نیز تملک شده که برای واگذاری به متقاضیان فاقد مسکن است و تعداد یک‌هزار و 962 قطعه زمین مسکونی نیز در شهر جهرم، واگذار شده است.
وی اظهار کرد: بنیاد مسکن شهرستان جهرم، 10 قطعه زمین آموزشی برای احداث مدرسه و 9 قطعه زمین برای احداث واحد خدماتی نیز به ادارات مختلف در شهر جهرم واگذار کرده است.
شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.
9910 /1876
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 انقلاب اسلامی زمین مسکن مسکن مهر جهرم جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۳۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد

مصطفی بیک مداح اظهار کرد: ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان در ساعات اولیه وقوع سیل و امدادرسانی به مناطق خسارت دیده از بارندگی در شهرهای جنوب استان حضوری فعال داشتند.

وی ادامه داد: تاکنون بر اساس برآورد اولیه یک‌هزار و ۵۰۰ واحد روستایی نیازمند تعمیر ناشی از سیلاب در سیستان و بلوچستان شناسایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در جریان بارندگی های رگباری اخیر استان و طغیان رودخانه های محلی ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق روستایی و ۱۵۰ واحد مسکونی در شهرهای جنوب استان کاملا تخریب شدند که نیازمند بازسازی مجدد هستند.

وی تاکید کرد: به محض تامین اعتبارات مورد نیاز تعمیر و بازسازی منازل شهروندان سیستان و بلوچستان از سوی این نهاد آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • ۲هزار مسکن فرسوده روستایی قم نوسازی می‌شود
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد