Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@19:17:00 GMT

راز شادی ویژه مارکو آسنسیو: کره بادام زمینی!

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۳۰۵۰

راز شادی ویژه مارکو آسنسیو: کره بادام زمینی!

مارکو آسنسیو، هافبک رئال مادرید شب گذشته یکی از خاص ترین گل‌های عمرش را در ورزشگاه یوهان کرویف به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، او در ورزشگاهی که در دوران کودکی رویای بازی کردن در ان را داشت و در حالی که تمامی اعضای خانواده اش از روی سکوها شاهد بازی بودند، توانست گل برتری رئال را به ثمر برساند.روی سکوها، یازده نفر از اعضای خانواده او حضور داشتند و از اینکه پسر جوانشان موفق شد گل مهمی برای تیمش به ثمر برساند، بسیار خوشحال بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آسنسیو پس از گل، خوشحالی اش را به شکل مالیدن کره بادام زمینی بر روی نان نشان داد، حرکتی که در ابتدا همه متوجه اش نشدند ولی پدر، برادر، مادربزرگ، سه پسرعمو، سه عمو، عمه و نامزد پسرعمویش که روی سکوها حضور داشتند، سریعا متوجه موضوع شدند. علت این خوشحالی این است که آسنسیو عاشق کره بادام زمینی است و در اسپانیا، او همواره از کره های بادام زمینی هلندی خریداری می‌کند.او پیش از شروع بازی این خوشحالی را در سر داشت و می‌دانست که تنها خانواده اش متوجه آن خواهند شد.

 

 


آسنسیو همواره به کشور هلند بسیار نزدیک بوده است. مادر او ، ماریا گرتویدا مارگارتا اهل هلند بود و در سال 2011 از دنیا رفت و آسنسیو نیز تمامی گل‌هایش را به او تقدیم می‌کند. همچنین او در تابستان به همراه دوستانش به هلند سفر می‌کند و به دیدار مادربزرگش نیز می‌رود. اما دلایل دیگری نیز برای نزدیکی او به هلند وجود دارد.


رود فان نیستلروی، تلاش زیادی کرد که او را متقاعد کند برای تیم ملی هلند بازی کند. زمانی که او هنوز برای اسپانیا به میدان نرفته بود، با توجه به ملیت مادرش می‌توانست برای هلند هم بازی کند. در نهایت او تصمیم گرفت برای لا روخا به میدان برود ولی به سرزمینی که مادرش در انجا متولد شده، عشق می‌ورزد.

 

 

 


گلی که او شب گذشته به ثمر رساند، یک گام او را به حضور در ترکیب اصلی رئال نزدیک تر کرد. برای حضور در ترکیب، او باید با لوکاس واسکز و گرت بیل بجنگد و برنده این جنگ در نگاه سولاری، احتمالا در دیدار مقابل خیرونا بازی خواهد کرد. حالا فرصت خوبی برای آسنسیو به وجود آمده تا با گلی که در هلند به ثمر رساند، دوباره به روزهای خوبش بازگردد.

رئال مادرید مارکو آسنسیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید مارکو آسنسیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشت‌های گره کرده و شادی سرمستانه ساکت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در بازی حساس هفته بیست و چهارم به مصاف تراکتور رفت. این بازی برای کسب سهمیه تراکتور و بقای نساجی اهمیت زیادی داشت که در نهایت نساجی در خانه خود حریف پرستاره را شکست داد.

ساکت الهامی در این مسابقه تا سوت پایان بازی آرام و قرار نداشت و خوب می‌دانست که حتی تساوی هم چندان درد نساجی را دوا نمی‌کند.

در نهایت شاگردان ساکت الهامی با تک گل منصور باقری از روی نقطه پنالتی پیروز شدند تا سرمربی این تیم به شدت مورد تشویق قرار بگیرد.

الهامی با فریاد و مشت‌های گره کرده خوشحالی کرد و نمی‌توانست میان تشویق‌های زیاد هواداران احساساتش را بروز ندهد.

????عکس: معین نادری

دیگر خبرها

  • دلیل جالب شادی بعد از گل بازیکن شمس‌آذر
  • مشت‌های گره کرده و شادی سرمستانه ساکت (عکس)
  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| حضور مدافع سابق، اعتراض به داور و شعار ویژه برای گلزن آبی‌ها
  • شوخی با شادی کروس: تو هم احساس داری!
  • پروتئین بار خانگی و روش های درست کردن آن در خانه
  • رئال روی مکرون را زمین می اندازد
  • تجلیل ارتش از «آسمان غرب»
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج