Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@13:24:00 GMT

بخشش یک اعدامی پای چوبه دار

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۳۱۷۷

صبح امروز هنگامی که قاتل به پای چوبه دار رسید، مادر مقتول از اجرای حکم منصرف شد و عمری دوباره به قاتل فرزندش داد. آفتاب‌‌نیوز : دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرترکمن (استان گلستان) گفت: مادری که فرزند جوانش قربانی دعوای خیابانی شده بود صبح امروز و در پای چوبه دار قاتل را بخشید.
به گزارش روابط عمومی دادگستری گلستان، علیرضا مزیدی اظهار داشت: مقتول سال 93 توسط یک جوان 18 ساله و بر اثر ضربات چاقو کشته شده و حکم قصاص به درخواست خانواده مقتول صادر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: صبح امروز هنگامی که قاتل به پای چوبه دار رسید، مادر مقتول از اجرای حکم منصرف شد و عمری دوباره به قاتل فرزندش داد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرترکمن با قدردانی از گذشت بزرگوارانه خانواده مقتول گفت : در این پرونده هر 2 جوان قربانی ناتوانی در کنترل خشم و حمل سلاح سرد شدند که امیدواریم دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.
رییس شوراهای حل اختلاف گلستان آذرماه امسال گفته بود که در سال 97 و با بزرگواری اولیای دم، 16 محکوم به قصاص نفس از چند قدمی چوبه دار مجازات برگشته و زندگی دوباره یافتند.
منبع: ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بندرترکمن اعدام چوبه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است

بارش برف برخی ارتفاعات استان گلستان را سفیدپوش کرد و رفت و آمد در این مسیرها فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است. - اخبار استانها -

امان‌محمد کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان، با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان از امشب، اظهار داشت: بیشترین میزان باران از دیروز تاکنون در شیرآباد رامیان ثبت شده و در شیرآباد خان ببین 104 میلیمتر باران ثبت شده است.

وی افزود: نوده ملک گرگان با 93 میلیمتر، مازیاران رامیان با 89 میلیمتر و افراتخته علی‌آبادکتول و النگدره گرگان با 85 میلیمتر بعد از شیرآباد بیشترین میزان باران دیروز و امروز را دریافت کرده‌اند.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان بیان کرد: ایستگاه‌های توماچلر گمیشان و آق‌تقه مراوه‌تپه با ثبت 6 میلیمتر کمترین میزان بارش‌های این دو روز را دریافت کرده‌اند.

کمالی افزود: فعالیت سامانه بارشی موثر از بامداد دیروز در گلستان فعال شده بود که بارش برف در قلل مرتفع، بارش باران و سیلاب از پیامد‌های این سامانه بود. فعالیت این سامانه بارشی تا عصر امروز ادامه دارد.

همه جاده‌ها بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان هم گفت: به سبب بارش برف صبح امروز رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان به شاهرود استان سمنان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی گفت: رفت و آمد در این محور محدوده گردنه چالچیان به سبب برف و یخبندان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مصدقی افزود: بارش برف از حوالی 4 صبح امروز آغاز شد و تا 6 صبح ادامه یافت و ضخامت برف در شاهکوه و گردنه چالچیان به بیش از 30 سانتیمتر رسید. ماشین‌آلات راهداری مشغول برف‌روبی و نمک‌پاشی در این مسیر هستند. بارش برف سبب کاهش دما در این محور شده است و یخ‌زدگی جاده رفت و آمد در این محور را سخت کرده است.

رئیس پلیس راه گلستان هم گفت: بارش باران در استان، جاده‌ها را لغزنده کرده است و رانندگان باید با احتیاط در جاده‌ها رفت و آمد کنند.

محمود شهرکی، افزود: رانندگان باید قوانین رانندگی را بیشتر از قبل رعایت کنند و قبل از وضع راه‌ها مطلع شوند.

وی از رانندگان خواست با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها در مواقع بارندگی از سرعت غیرمجاز و حرکات مخاطره‌آمیز خودداری کنند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان هم گفت: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران- گرگان را وادار به توقف کرد.

محسن سوخته‌سرایی اظهار داشت قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود صبح امروز بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را 270 نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال دیگر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

انتهای پیام/581/

دیگر خبرها

  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • ۴ تکنیک برای اینکه دیگران را راحت‌تر ببخشید
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • چرا بخشیدن پدر و مادرمان تا این اندازه دشوار است؟
  • انکار عجیب یک قتل / قاتل می‌گوید مقتول زنده است
  • انکار عجیب یک قتل | قاتل می‌گوید مقتول زنده است
  • قتل زن معمار با ۳۰ضربه چاقو + جزئیات هولناک