Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: برای تأمین نهاده‌های دامی مورد نیاز امسال هفت‌ونیم میلیون تن ذرت به کشور وارد شده است.

حمید ورناصری در گفتگوی ویژه خبری افزود: این میزان سال گذشته 6میلیون و 100هزار تن بود.

وی گفت: آمار تولید جوجه یک‌روزه در دی ماه امسال 121میلیون قطعه است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 17میلیون قطعه افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: واردات دام زنده بر قیمت گوشت قرمز تأثیر خواهد داشت.

مدیرکل تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت هم گفت: برنج وارداتی، روغن‌نباتی و تخم‌مرغ به‌وفور با قیمت مصوب در کشور در حال توزیع است.

محمدرضا کلامی ابراز کرد: واردات دام مولد و کشتاری برای افزایش تولید و تنظیم بازار گوشت قرمز صورت گرفته است.

وی مصرف سالانه گوشت قرمز در کشور را 960هزار تن اعلام کرد و گفت: این در حالی است که تولید سالانه‌مان 470هزار تن بوده است که امسال به 300هزار تن کاهش یافته است.

کلامی اضافه کرد: اختیار برگزاری نمایشگاه‌های بهاره به استانداری‌های سراسر کشور واگذار شده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دی ماه واردات گوشت قرمز تنظیم بازار معدن و تجارت برنج گوشت برنج نهاده های دامی قیمت مصوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت قرمز امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

قیمت گوشت قرمز، امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ شامل گوسفند زنده، ران گوسفندی، سردست گوسفندی، دنبه گوسفندی، قلوه گوسفندی، شقه گوسفندی، پرده گوسفندی، چرخ کرده گوسفندی بدون چربی و فیله گوسفندی اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت قرمز سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تورم ماهانه قیمت ماهی بالاتر از گوشت قرمز و مرغ
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • قیمت گوشت قرمز امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • کاهش قیمت مرغ در بازار
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است
  • کمبودی در تولید و توزیع روغن نباتی وجود ندارد
  • کمتر از ۳ درصد جمعیت دام زنده، کشتار شد
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳