Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@12:21:51 GMT

فوتبال جهان| کلوپ به خاطر انتقاد از داور توبیخ شد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۳۲۹۰

فوتبال جهان| کلوپ به خاطر انتقاد از داور توبیخ شد

فوتبال جهان - سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول به دلیل انتقاد از بازی اخیر تیمش مقابل وستهام در ابتدای ماه فوریه توبیخ شد. ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس (FA) از توبیخ یورگن کلوپ به خاطر اظهاراتش درباره قضاوت کوین فرند داور بازی اخیر تیم‌های لیورپول و وستهام در تاریخ 4 فوریه خبر داد و اعلام کرد که این مربی آلمان تا 4 روز دیگر وقت دارد که از خودش دفاع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلوپ در مصاحبه‌ای که پس از تساوی یک -یک تیمش در خانه تیم لندنی انجام داد به شبکه اسکای اسپورتس گفت که فرند با قضاوتش نشان داده که تمایلی به افزایش فاصله میان مردان او و منچسترسیتی که در آن زمان تیم دوم جدول بود، نداشته اشت. اشاره کلوپ به اشتباه محرزی بود که داور مسابقه در نیمه اول مرتکب شد.

توبیخ کلوپ در صورتی که او نتواند توضیحی قانع کننده برای دفاع از خودش ارائه کند، بدان معناست که به احتمال فراوان برای او جریمه نقدی در نظر گرفته خواهد شد.

فوتبال جهان|منچسترسیتی در بندر لیورپول صدر جدول را از تیم کلوپ پس گرفت

 

در ماه دسامبر نیز کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس کلوپ را به خاطر تخلفی که در شادی گل پیروزی بخش تیمش در وقت‌های تلف شده بازی مقابل اورتون انجام داد - وقتی وارد زمین بازی شد و تا وسط زمین رفت – 8 هزار پوند جریمه نقدی شد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیورپول یورگن کلوپ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ لیورپول یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود

شکست مقابل اورتون، به منزله تیر خلاص بر پیکر لیورپول و کلوپ بود.

طرفداری | مدافع سابق قرمزها دیگر امیدی به قهرمانی تیم محبوب‌اش در لیگ برتر ندارد .

اورتون پس از 14 سال در دربی خانگی مرسی‌ساید به پیروزی دست یافت تا هدیه دردناکی برای خداحافظی به یورگن کلوپ تقدیم کند. اورتون و لیورپول در چارچوب دیدار معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که این بازی با برتری 2-0 تافی‌ها همراه شد. اختلاف لیورپول با آرسنال به 3 امتیاز افزایش یافت. منچسترسیتی نیز در صورت پیروزی در 2 بازی باقی مانده، اختلاف 5 امتیازی ایجاد می‌کند.

جیمی کرگر مفسر ورزشی شبکه اسکای اسپورتس پس از پایان این مسابقه و شکست قرمزها در دربی مرسی‌ساید این باخت را پایان امیدهای لیورپول برای قهرمانی لیگ برتر دانست.

این شکست، پایان امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود. تقریبا این حس را دارد. سفر و مسیر فوق‌العاده‌ای بود اما الان وقت عصبی شدن از بازیکنان یا کلوپ نیست. فقط لازم است که روی پر قدرت تمام کردن فصل تمرکز کنیم.

اورتون 2-0 لیورپول؛ خاکستر یک امید ویرانگر

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی