Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@22:51:25 GMT

چه آینده‌ای در انتظار کریم انصاری‌فرد است؟

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۳۳۹۰

چه آینده‌ای در انتظار کریم انصاری‌فرد است؟

یک رسانه انگلیسی با انتشار گزارشی به بررسی شرایط نه چندان جالب کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی ناتینگهام فارست پرداخت. ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت footballtransfertavern در گزارشی به قلم آلکس فورد با عنوان «چه آینده‌ای در انتظار کریم انصاری‌فرد خواهد بود» نوشت: کریم انصاری‌فرد بر اساس قراردادی به ناتینگهام فارست پیوست که می‌توانست برای مدت طولانی در سیتی گراند بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به عنوان یک بازیکن آزاد از المپیاکوس و پس از گذراندن پروسه طولانی ویزای کار قراردادش را منعقد کرد. ماریناکیس، مالک المپیاکوس که مالکیت ناتینگهام فارست را نیز در اختیار دارد به خوبی این مهاجم ایرانی را می‌شناخت اما کریم انصاری‌فرد تاکنون هیچ دستاوردی در این تیم نداشته است. پس از گذشت چند ماه از آمدن کریم انصاری‌فرد می‌توانیم الان این پرسش را مطرح کنیم چه آینده‌ای در انتظار او خواهد بود. بازیکنی که زمانی از سوی سایت بلیچر اسپورت به عنوان یکی از مستعدترین‌های دنیا و وان نیستلروی ایرانی معرفی شده بود. در سایت گل نیز نام او به عنوان یکی از 100 بازیکن مهیج دنیا منتشر شده و مورد توجه فیفا نیز قرار گرفت. به نظر می‌رسید انصاری‌فرد بتواند این ادعاهای سایت‌های معتبر ورزشی را اثبات کند زیرا در 34 بازی برای تیم المپیاکوس توانسته بود 18 گل به ثمر رساند.

در ادامه این گزارش آمده است: کریم انصاری‌فرد از زمان پیوستن به ناتینگهام فارست نتوانست کسی را تحت‌تاثیر خود قرار دهد. پس از خروج آیتور  کارانکا و آمدن مارتین اونیل به عنوان سرمربی شرایط کریم انصاری‌فرد بهبود نیافته است. او فقط در شش بازی با مجموع 44 دقیقه در میدان حضور داشته است. در حقیقت او بسیاری‌ از بازی‌های ناتینگهام فارست را به خاطر جام ملت‌های آسیا 2019 از دست داد اما به نظر می‌رسد مارتین اونیل نیز حامی این بازیکن نیست. انصاری‌فرد در بازی سه‌شنبه شب ناتینگهام فارست در چمپیونشیپ نیز حتی به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان نشد. سرمربی جدید در نقل‌وانتقال‌های زمستانی لئو بوناتینی، مهاجم ولورهمپتون را به صورت قرضی تا پایان فصل جذب کرد که می‌تواند کریم انصاری‌فرد همچنان پایین‌تر برود. کریم انصاری‌فرد پس از چند ماه حضور در ناتینگهام فارست باید اکنون با توجه به شرایط به آینده خود فکر کند.

آینده خاکستری کریم انصاری‌فرد در ناتینگهام فارست

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کریم انصاری‌فرد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریم انصاری فرد کریم انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند

امام جمعه موقت بوکان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بوکان گفت: بی‌تردید عمل صالح تنها چیزی است که مؤمنان همراه خود به آخرت می‌برند.
 
 ماموستا ملا کریم رسولی عنوان کرد: نماز یکی از رکن‌های عمل صالح است؛ زیرا انسان را از پلیدی‌ها و زشتی‌ها دور می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مدیران و مسئولان لازم است بیش‌ازپیش در فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند.
 
 ماموستا ملا کریم رسولی بیان کرد: بی‌تردید مردم ایران عاشق انقلاب و نظام مقدس اسلامی خود هستند و باید مسئولان نیز در راستای رفع مشکلات و چالش‌های معیشتی و اقتصادی آنان شب و روز پای‌کار باشند.
 
 وی در پایان گفت: بیکاری از بزرگ‌ترین مشکلات جوانان بوکانی است که لازم است مدیران شهرستانی برای رفع آن تلاش و از هیچ کوششی در این حوزه کوتاهی نکنند.

دیگر خبرها

  • مسئولان به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند
  • یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم
  • اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود
  • پیش بینی وزش باد جنوبی در گیلان/ دما افزایش می یابد
  • نوجوان نخبه روشندل اردبیلی، مبلغ قرآن کریم در جهان اسلام
  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • شوخی کریم باقری با هاشم بیک زاده / فیلم
  • خوش و بش خاکپور و سایر بازیکنان قدیمی فوتبال با کریم باقری / فیلم