Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@15:34:31 GMT

جسد ناشناس در دزفول راز مخوفی داشت

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۳۴۶۷

رکنا: فرمانده انتظامی دزفول گفت: تلاش مستمر پلیس آگاهی دزفول برای کشف حقیقت پرونده قتل به نتیجه رسید و قاتل اعتراف کرد.

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین عیدی، فرمانده انتظامی دزفول بیان داشت:، پلیس تحقیقات خود را پس از کشف یک جسد مجهول الهویه در یکی از مناطق شهرستان دزفول برای کشف حقیقت موضوع آغاز کرد.

وی افزود: در ادامه روند بررسی پرونده وقوع قتل و هویت متوفی تایید شد و پلیس آگاهی این شهرستان با بکارگیری توان علمی و تحقیقات اطلاعاتی قاتل که یکی از دوستان مقتول بوده را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عیدی عنوان کرد: با هماهنگی قضائی قاتل را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند که متهم دستگیر شده در سخنانی ضد و نقیض علت مرگ متوفی را مصرف بی رویه مواد مخدر عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: متهم در تحقیقات به عمل آمده پرده از جنایت برداشته و انگیزه خود را اختلاف شخصی عنوان و اعلام کرد که با وارد کردن یک ضربه به سر مقتول وی را به قتل رسانده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس قتل قاتل مواد مخدر جنایت پلیس قتل قاتل مواد مخدر جنایت اخبار حوادث پلیس آگاهی قتل پرونده دزفول پایان عکس فیلم اتوبوس زاهدان انتحاری زن قتل مرد حمله شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل نیم فصل، سرشناس و ناشناس!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های ملوان و سپاهان تقابل بین دو گلزن این دو تیم، محمدرضا سلیمانی و شهریار مغانلو بود. نکته جالب اینکه هر سه گل این بازی را این دو بازیکن به ثمر رساندند و موفق شدند نقش خود را در خط حمله تیمشان ایفا کنند.

در نیمه اول محمدرضا سلیمانی روی پاس رضا جعفری موفق شد دروازه را باز کند و تا اواسط نیمه دوم، زننده گل پیروزی‌بخش تیمش باشد. نکته جالب اینکه او در نیم فصل اول تنها یک گل زده بود اما حالا در نیم فصل دوم عملکرد درخشانی را از خود نشان داده است.

سلیمانی در نیم فصل دوم مقابل استقلال و سپاهان به عنوان دو تیم مدعی گلزنی کرده و همچنین دروازه نساجی، گل‌گهر، فولاد و صنعت نفت را باز کرده تا با شش گل، برترین گلزن نیم فصل دوم باشد.

نکته جالب اینکه شهریار مغانلو نیز با دو گلی که زد در نیم فصل دوم شش گله شد تا این دو بازیکن در جدول بهترین گلزنان دور برگشت در کنار یکدیگر قرار بگیرند، هرچند که مهاجم سپاهان در نیم فصل اول هم هشت گل به ثمر رسانده است.

با این حال سلیمانی که در ابتدای نیم فصل دوم از محرومیت خود گریخت، نقش پررنگی در نتایج ملوان داشته و حالا امیدوار است در بازی‌های بعدی آمار خود را دو رقمی کند.

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • مشخص شدن دلیل کیفیت پایین نان خوزستان
  • آقای گل نیم فصل، سرشناس و ناشناس!
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم
  • دسگیری قاتل فراری در محله دربند تهران
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران