Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@23:33:10 GMT

یارانه نقدی امشب واریز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۳۶۱۲

یارانه نقدی امشب واریز می‌شود

خبرگزاری میزان- رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها با صدور اطلاعیه‌ای زمان واریز یارانه نقدی بهمن ماه را اعلام کردند. به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، ایزدی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها با صدور اطلاعیه‌ای زمان واریز یارانه نقدی بهمن ماه را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  متن اطلاعیه بدین شرح است:   احتراماً؛ ضمن عرض تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند "نود و ششمین " مرحله یارانه نقدی مربوط به بهمن ماه سال جاری به ازای هر نفر ۴۵۵/۰۰۰ ریال به همراه افزایش حداقل مستمری خانوار‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستیی کشور ساعت۲۴:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ به حساب سرپرستان محترم خانوار‌ها واریز و قابل برداشت خواهد بود.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یارانه نقدی سازمان هدفمندی واریز یارانه بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۳۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خلج مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعلام این خبر که ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب از بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مختص سازمان‌ها و نهادها از فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت آغاز می‌شود، گفت: متقاضیان می‌توانند تا بیست‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه ketab.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

خلج با بیان اینکه سازمان‌ها و نهادها می‌توانند ‎ درخواست کتبی خود را برای دریافت یارانه اعتبار خرید کتاب جهت تجهیز کتابخانه‎‌ها، به رییس سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کنند، افزود: پس از تأیید درخواست و تعیین میزان مشارکت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سازمان‌ها و نهادها اطلاع رسانی می‌شود.

به گفته مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سازمان‌ها و نهادها پس از دریافت اعتبار می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را با مراجعه به سامانه ketab.ir به صورت مجازی خریداری کنند.

کد خبر 6087969 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • خریدار جدید پرسپولیس دست به جیب شد!
  • خریدار پرسپولیس پول را واریز کرد
  • فوری: خریدار پرسپولیس پول را واریز کرد
  • کاهش میانگین تورم سالانه به کمتر از ۴۰ درصد/ نرخ تورم برای دهک بدون یارانه نقدی چند درصد است؟