Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را تسلیت گفتند و خطاب به دستگاه‌های مسئول تأکید کردند با تمرکز بر این جنایت که ارتباط عاملان آن با سازمان‌های جاسوسی برخی کشور‌ها مسلّم است، موضوع را با جدیت دنبال کنند.

 متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دست جنایتکار مزدوران بار دیگر به خون جوانان صالح و خدمتگزار کشور آلوده شد و جمعی از سرمایه‌های انسانی که خود را وقف حراست از مرز‌ها و پاسداری از امنیت مردم کرده بودند، در حمله‌ی تروریست‌های سیه‌رو و سنگدل به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتباط عاملان این جنایت با سازمان‌های جاسوسی برخی کشور‌های منطقه و فرامنطقه مسلّم است و دستگاه‌های مسئول کشور باید بر آن تمرکز کنند و آن را با جدیت دنبال کنند.

اینجانب به خانواده‌ها و بازماندگان این شهیدان مظلوم و به خانواده‌ی بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت و تبریک میگویم و صبر و پاداش الهی را برای آنان و علوّ درجات برای شهدای عزیز و شفای عاجل برای مجروحان از خداوند متعال مسألت می‌کنم. پیگیری قصور احتمالی در این حادثه نیز وظیفه‌ی حتمی سپاه است.

سیّدعلی خامنه‌ای

۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۷

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حادثه تروریستی حمله تروریستی به اتوبوس سپاه حمله تروریستی به پاسداران رهبر انقلاب پیام رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی سپاه به آمریکا

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی کل سپاه؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود از انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد و ضمن هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، تاکید کرد: تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه منافع ایران از مبدا هر کشوری، پاسخ متقابل و متناسب به منشأ تهدید را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: بازتاب حمله ایران به اسراییل در رسانه‌های خارجی

متن اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح است:
«اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
بسم الله القاصم الجبّارین
ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی!

با گذشت بیش‌از ۱۰ روز از سکوت و اهمال سازمان‌های بین‌المللی به‌ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای محکومیت تجاوز و جنایتگری رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رساندن ۷ تن از مستشاران قانونی کشور و عدم مجازات رژیم جنایتکار ذیل بند هفتم منشور سازمان ملل؛ جان‌برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این جنایت‌ها و تحقق هشدارهای پیشین و تامین مطالبه‌ی به‌حق ایران و به‌منظور تنبیه متجاوز، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیروی از سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌دارد:
۱. به دولت تروریستی آمریکا هشدار داده می‌شود، هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در پی دارد؛ همچنین آمریکا نسبت به اقدامات شرارت‌بار رژیم صهیونیستی مسئولیت داشته و در صورت عدم مهار این رژیم کودک‌کش در منطقه باید تبعات آن را بپذیرد.
۲. ضمن تاکید بر سیاست حسن همجواری با همسایگان و کشورهای منطقه، تصریح می‌شود، هرگونه تهدید توسط دولت تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری پاسخ متقابل و متناسب جمهوری اسلامی ایران به منشا تهدید را به دنبال خواهد داشت.

به ملت قهرمان ایران اطمینان می‌دهیم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح کشور در دفاع از منافع ملی تا پای جان ایستاده و تلاش‌های دشمنان برای بر هم زدن امنیت و آرامش مردم را خنثی خواهد نمود.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

کد خبر: 1226999 برچسب‌ها آمریکا

دیگر خبرها

  • رئیس پیشین ام‌آی۶: افزودن نام سپاه به فهرست سازمان‌های تروریستی اقدامی بیهوده است
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی پیامی روشن برای همه دارد
  • کوچکترین اقدام علیه ایران با پاسخی سهمگین علیه عاملان آن مواجه خواهد شد
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است
  • همه عملیات‌های تلافی‌جویانه ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب اسلامی
  • دولت به دنبال کاهش فاصله طبقاتی است
  • جلسه اضطراری کابینه کره‌جنوبی به دنبال پاسخ ایران به جنایات اسرائیل
  • هشدار جدی سپاه به آمریکا
  • اطلاعیه سپاه شماره ۲؛ هشدار به آمریکا و کشور‌های منطقه
  • اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد