Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری- ایرنا- معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران مهم ترین برنامه اش را در این سمت؛ امیدافزایی همراه با تعامل و پرهیز از حاشیه پردازی دانست و بر ضرورت همکاری همگانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین حسن نژاد که به پیشنهاد احمد حسین زادگان استاندار مازندران و با امضای وزیر کشور از اواسط هفته جاری سکان معاونت سیاسی استانداری مازندران را در اختیار گرفت ، امروز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان معارفه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی که دانش آموخته مقطع دکترای رشته حقوق است ، در جلسه معارفه اش گفت: امکانات و سرمایه های زیادی در استان مازندران داریم که باید با استفاده درست از آن بتوانیم ضمن حل مشکلات موجود، فرصت های جدی و جدید برای توسعه ایجاد کنیم.
حسن نژاد یکی از آسیب های جدی توسعه در مازندران را حاشیه پردازی برشمرد و افزود: فرصت زیادی برای حل مشکلات و تحقق توسعه پایدار استان نداریم و همه باید در کنار هم برای کارآمدی بیشتر نظام و افزایش رضایتمندی مردم بکوشیم .
وی کارآمدی مدیران را یکی از مولفه های مهم توسعه پایدار و توفیق کسب رضایت مردم دانست و گفت: اگر نگاه جدید به حوزه امنیت داشته باشیم و رضایت مندی را در حوزه بسط فرهنگی و اجتماعی بدانیم، توسعه محقق می شود.
معاون سیاسی استاندار مازندران افزود: شادابی اجتماعی، نیازمند افزایش رضایت مندی مردم و پاسخگویی مدیران است و در استان مازندران امکانات و سرمایه های فراوانی وجود دارد که می تواند این شرایط را ایجاد کند.
وی تاکید کرد: واقعیت این است که زمان زیادی برای حل مسائل نداریم و پرداختن به حاشیه ها، فرصت رسیدگی به امور استان را کاهش می دهد.
حسن نژاد گفت: الحمدالله صداهای مختلف در استان شنیده می شود و از این صداها برای توسعه استان بهره گیری می کنیم ضمن اینکه رسانه هم در این زمینه کمک کار هستند.
معاون سیاسی استاندار مازندران همچنین نقش مدیریتی بانوان را در توسعه پایدار استان و ایجاد رضایتمندی مهم توصیف کرد و افزود: معاونت سیاسی در دوره جدید علاوه بر این که به همه حوزه ها ورود خواهد داشت ، به سهم مهم بانوان در مدیریت و توسعه اعتقاد دارد و از این ظرفیت استفاده می کند.
وی توجه به جوانان و حل مشکلات آنان را مهم ترین وظیفه مدیران و دستگاهها دانست و از آن به عنوان مهم ترین مولفه توسعه یاد کرد و گفت: آینده پیش روی ما بر اساس نوع نگاهی ساخته می شود که امروز به جوانان داریم و افزایش مهارت در این حوزه می تواند جوانان را برای ورود به مشارکت های اجتماعی آماده کند.
به گزارش ایرنا، در این جلسه استاندار مازندران حکم معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری را به حسین حسن نژاد سورکی تحویل داد و او را به اعضای شورای اداری استان معرفی کرد.
حسن نژاد در آغاز دولت تدبیر و امید در سال 92 مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران بود و سال 94 از این سمت کنار گذاشته شد. وی خرداد ماه سال 95 با سمت معاون فنی به پست جمهوری اسلامی ایران رفت و مدتی بعد به بانک صنعت و معدن پیوست.
این سیاستمدار مازندرانی که سابقه فرمانداری چند شهرستان مازندران را در دولت اصلاحات در کارنامه دارد، از مهر ماه امسال عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران شد.
7335/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های فرهنگی برای امیدافزایی در کردستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری به منظور امیدافزایی در سطح استان دنبال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، علی اصغر دریایی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، با اشاره به فرموده رهبری، بر ضرورت جهاد تبیین و بیان عوامل امیدزا تاکید کرد و اظهار داشت: امپراطوری رسانه‌‌ای غرب در حال وارونه و کمرنگ نشان دادن دستاوردهای انقلاب هستند.

وی با اشاره به عنوان شعار سال‌، اتحاد، انسجام و مشارکت مردمی در جهت تحقق این شعار ضروری دانست و گفت: تحقق شعار سال در استان فرهنگی کردستان با تولیدات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای دنبال شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان تصریح کرد: در سال گذشته بارش برنامه‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و دینی مواجه بودیم به طوری‌که به اذعان فعالان این عرصه تعدد و تنوع برنامه‌ها در طول یک دهه اخیر در استان بی‌سابقه بوده است.

وی افزود: در کنار این برنامه‌ها، از اتمام پروژه‌های عمرانی غفلت نکردیم به طوری‌که افتتاح و بازگشایی سه طرح و پروژه عمرانی عرصه‌ فرهنگ و هنر استان از جمله نگارخانه هنر شهر سنندج، پلاتوهای سقز و دیواندره با مجهز شدن به آخرین ابزار و سیستم‌های صوتی و نورپردازی از جمله شاخصه دیگر این بارش‌های فرهنگی و هنری در عرصه توسعه فضاهای فرهنگی و هنری همه جانبه بود و پروژه‌های دولت قبل در حال اتمام است.

دریایی بیان کرد: در سال گذشته به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی همکارانم، درجه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از درجه 3 به 2 ارتقا یافت.

وی با بیان اینکه همه این برنامه‌ها در سایه امنیت پایدار برگزار می‌شود، اظهار کرد: امنیت کنونی را قدردان خون شهدا و تلاش‌های شبانه‌روزی متولیان امنیت برقرار است که همه ما و هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ، هنر و اصحاب رسانه قدردان این وضعیت هستند.

مدیرکل ارشاد استان کردستان خاطر نشان کرد: دیدار رئیس جمهور در سفر سال گذشته با اهالی فرهنگ و هنر استان و سفر مقامات وزارتخانه از جمله شخص وزیر و معاونین به استان فرهنگی کردستان و دیدار با هنرمندان و شنیدن دغدغه‌ها و مسائل و مشکلات این قشر تأثیرگذاری از شاخصه‌های بارز عرصه فرهنگ و هنر استان در سال گذشته بود.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • ریزپرنده به آسمان تبریز نفوذ کرده است؟ /توضیحات معاون سیاسی استاندار درباره فعال شدن پدافند هوایی
  • رد شایعات تغییر استاندار مازندران
  • تغییر استاندار مازندران شایعه است/ حسینی پور می ماند
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای امیدافزایی در کردستان
  • رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • تمرین پدافند در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • ضرورت تعامل و همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی در راستای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود
  • دیدار مسئول کنسولگری روسیه با معاون استاندار