Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛مسابقات انتخابی تیم ملی  جوانان و نوجوانان  طی دو روز  به میزبانی استان اصفهان شهر نجف آباد  برگزار شد که ساندا کاران لرستانی با نمایش قدرتمند خود در این دوره از مسابقات صاحب یک مدال طلا و یک  مدال نقره شدند .

در وزن 60 - کیلو گرم محمد بیرانوند نماینده شایسته لرستان در این وزن با نمایش قابل قبول خود و با وجود قرعه ای سخت به دیدار پایانی راه یافت اما با وجود تلاش فراوان به مدال نقره بسنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در وزن 80 - کیلو گرم محمد امین حسنوند نماینده شایسته لرستان با انجام نمایشی قدرتمند تمام رقبای خود را مقتدرانه از پیش رو برداشت و صاحب گردن آویز طلا شد

نفرات برتر این مسابقات به اردوی آمادگی تیم ملی جوانان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که مرداد ماه سال آینده در کشور برونئی برگزار خواهد شد دعوت می شوند

در این دوره از رقابت ها هدایت تیم بر عهده استاد سعید علیمرادی به عنوان سرمربی و رضا بیرانوند به عنوان مربی هدایت این تیم را بر عهده داشتند

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابی تیم ملی تیم ملی جوانان و نوجوانان رقابت مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۳۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانک لمپارد از بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی کانادا سر باز زد

هافبک پیشین آبی‌ها با فدراسیون فوتبال کانادا صحبت‌هایی انجام داد، اما در نهایت تصمیم گرفت که این فرصت، شرایط مناسبی را برای او به همراه ندارد.

فرانک لمپارد، خود را از لیست نامزدهای سرمربیگری تیم ملی کانادا خارج کرد.

طرفداری | تلگراف اسپورت پیش از این فاش کرده بود که لمپارد، سرمربی سابق چلسی و اورتون، به طور غیرمنتظره‌ای به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی کانادا در نظر گرفته شده است. با این حال، پس از مذاکرات اولیه، به نظر می‌رسد لمپارد اکنون به این نتیجه رسیده است که هدایت تیم کانادا، فرصت مناسبی برای بازگشت وی به عرصه مربیگری نیست. لمپارد از زمان پایان دوران حضور موقتش به عنوان سرمربی چلسی در پایان فصل گذشته، از دنیای مربیگری دور بوده است. کانادا او را در لیست کوتاه گزینه‌های مد نظر خود برای هدایت تیم ملی در جام جهانی 2026 که به طور مشترک میزبانی آن را برعهده دارد، قرار داده بود.

این هافبک سابق چلسی ماه گذشته در حال تماشای تمرینات تیم ملی انگلیس پیش از دیدارهای دوستانه این تیم مقابل برزیل و بلژیک دیده شد و خواهان بازگشت به عرصه مربیگری است. اما او مشتاق است تا برای از راه رسیدن فرصت مناسب صبر کند و حالا کانادا باید روی گزینه‌های دیگر خود تمرکز کند. در حال حاضر کانادا مائورو بیِلو را به عنوان سرمربی موقت در اختیار دارد. 

لمپارد که در اولین تجربه سرمربیگری خود، دربی کانتی را به پلی‌آف چمپیونشیپ رساند، در دوران حضور دائمی روی نیمکت چلسی، موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان و رسیدن به فینال جام حذفی انگلیس شد. او سپس اورتون را به ماندن در لیگ برتر هدایت کرد، اما در فصل گذشته اخراج شد و در ادامه، به عنوان سرمربی موقت چلسی، فصل را به پایان رساند. از آن زمان، لمپارد بعضا در بازی‌های چلسی دیده شده است. او در حالی که وقت خود را با خانواده‌اش می‌گذراند، برای بازگشت به کار آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

فرانک لمپارد گزینه غافلگیرکننده تیم ملی کانادا

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • فرانک لمپارد از بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی کانادا سر باز زد
  • رقص مازندرانی کشتی گیر ایران پس از قهرمانی در آسیا
  • رقص محلی علیزاده پس از کسب طلای آسیا | ویدئو
  • درخشش کاراته کا‌های کرمانشاهی در مسابقات انتخابی تیم ملی
  • انتخاب لشگری به عنوان ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو‌
  • رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد
  • سرمربی گل گهر گزینه هدایت تیم ملی یونان!
  • آغاز رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته در همدان
  • برترین چابکسواران رقابت‌های سوارکاری امروز گنبدکاووس