Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، صبح امروز همزمان با برخی واحدها، چهاردهمین دوره آزمون صلاحیت بالینی پزشکی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران آغاز به کار کرد.

شبنم موثقی، رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در خصوص برگزاری این آزمون گفت: آزمون اسکی یک آزمون ارزیابی صلاحیت بالینی است که بصورت عینی در ایستگاه‌های مختلفی که سازماندهی شده، انجام می‌شو

وی افزود: این آزمون از سال ۹۴ تاکنون به تصمیم هیأت ممتحنه و ارزشیابی پزشکی عمومی وزارت بهداشت و با هدف سنجش مهارت‌های بالینی کسب شده از سوی دانشجویان پزشکی در طول دوره تحصیلی با توجه به اهمیت آموزش پزشکی برگزار می شود تا همه دانشجویان رشته‌های پزشکی برای ورود به عرصه بهداشت و سلامت جامعه با یک معیار ارزشیابی و مقیاس یکسان مورد سنجش قرار ‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشکده پزشکی تصریح کرد: به منظور ایجاد نظم و آرامش بیشتر و برای کاهش استرس دانشجویان در این آزمون، علاوه بر حفظ قرنطینه و امنیت و شرایط فیزیکی توسط همکاران تلاشگر اداره کل حراست دانشگاه، سه ایستگاه استراحت و ۱۲ ایستگاه‌ سئوال بر اساس دستورالعمل‌های اجرایی وزارت بهداشت و آموزش پزشکی طراحی شده است.

لازم به ذکر است؛ تعداد اساتید ممتحن در این آزمون 18 نفر و با توجه به تفویض اختیار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دکتر محمد صاحب الزمانی بعنوان ناظر و نماینده سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور کنترل کیفیت و نظارت بر روند برگزار آزمون و همچنین دکتر شبنم موثقی به عنوان رییس آزمون در روند برگزاری این آزمون حضور دارند.

انتهای پیام/

300 / 167 دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران ایسکانیوز آزمون شبنم موثقی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران ایسکانیوز آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، در راستای توجه به موضوع خانواده و جوانی جمعیت، همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در دانشگاه علوم پزشکی قم آغاز به کار کرد.

 حکمرانی خانواده محور، حکمرانی سلامت خانواده محور و دانشگاه دوستدار خانواده از جمله محورهای این همایش است.

اهمیت خانواده در بهره وری سازمانی، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، الگوها و مدلهای سطح دوستدار خانواده، استانداردهای سلامت خانواده، چگونه خانواده در سازمان می تواند عامل باشد، سلامت معنوی و خود مراقبتی در خانواده، تسهیلات، امنیت شغلی و زندگی و ازدواج در خانواده، کرامت مادری و... از جمله موضوعاتی است که در این همایش یک روزه مطرح خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد