Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به قانون برنامه توسعه ششم مبنی بر رایگان شدن مصرف انرژی مدارس گفت: بوشهر به عنوان یک منطقه گرم که همه مدارس دارای کولر گازی است نمی‌تواند از این معافیت‌ها سود لازم ببرد. ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ناصر کرمی ظهر امروز در نشست با مسئولان آموزش و پرورش و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بدی آب و هوا، مهاجرت نیروی انسانی با تجربه از استان، هزینه بالای زندگی و کمبود امکانات سبب افت کیفیت آموزشی و عدم دسترسی به جایگاه مطلوب استان شده است اظهار داشت: در سال‌های گذشته به سبب مزایای مناطق کم برخوردار در حقوق‌ها، نیروهای آموزشی توانمندی وارد استان می شدند ولی اکنون آموزش و پرورش استان به اجبار باید از نیروهای آزاد و حق التدریس استفاده کند که این امر بر کیفیت آموزشی تاثیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه در قانون برنامه توسعه ششم رایگان شدن مصرف انرژی از احکام برنامه بوده است افزود: معافیت برای آب، برق و مصرف گاز  مدارس در این قانون لحاظ شده است.

کرمی، بیشترین معافیت را به مصرف گاز مدارس دانست و تصریح کرد: مدارس مناطق سردسیر از قانون یاد شده سود می‌برنند چراکه بوشهر به عنوان یک منطقه گرم که همه مدارس آن فقط 14 میلیون تومان مصرف گاز دارند نمی‌تواند از این معافیت‌ها سود لازم را ببرند.

وی بیان کرد: با مصرف برق 3 میلیارد و 380 میلیون تومانی مدارس استان بوشهر حق آموزش و پرورش این استان در قانون یاد شده  ضایع می‌شود.

آموزش و پرورش استان بوشهر با کمبود 1890 معلم روبه‌رو است مدارس استان بوشهر با 1837 نفر کمبود نیروی آموزشی مواجه است شاخص‌های آموزشی و پرورشی در استان بوشهر افزایش یافت

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه مهاجرت از روستاها به سمت مرکز استان و مرکز شهرستان‌ها سبب تعطیلی چند مدرسه شبانه روزی شده است گفت: با وجود مشکلات پیش آمده و با توجه به نیاز مردم سعی در استفاده از این مدارس می‌شود.

وی با تاکید بر توجه به هوشمند سازی کلاس‌های درس تصریح کرد:  دانش آموزان استان بوشهر در همه مناطق توقع کلاس‌های هوشمند دارند و با توجه به هزینه زیاد این امکانات نیاز به توجه بیشتر در این مقوله توسط خیران و مسئولان است.

کرمی از اجرای طرح نخبه پروری مناطق جنوبی استان با همکاری منطقه ویژه پارس جنوبی خبر داد و بیان کرد: این طرح از سه سال پیش شروع شد و در سال پیش تا شهرستان‌های میانی رسید که سود بسیار خوبی برای آموزش و پرورش استان داشته است.

انتهای پیام/ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۷ هزار گردشگر نوروزی در مدارس استان بوشهر اسکان پیدا کردند

محمد هادی رستمیان در جمع مسئولان اجرایی استان بوشهر با اشاره به همکاری ۲۷ دستگاه با ستاد هماهنگی خدمات سفر، اظهار داشت: خروج و ورود مسافر در ایام تعطیلات نوروز نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۸ تا ۱۰ درصدی داشته است.

وی علت کاهش مسافرت در ایام نوروز را وضعیت آب و هوایی و ماه مبارک رمضان دانست و بیان کرد: تردد درون استانی در ایام نوروز افزایش یافته و بیش از ۶ میلیون تردد ثبت شده است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر، تردد ۶۰۰ هزار خودرو در مبادی ورودی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در این مدت تردد بیش از ۵۵۰ هزار وسیله نقلیه در مبادی خروجی استان بوشهر ثبت شده است.

رستمیان با قدردانی از آموزش و پرورش در فراهم شدن زمینه اسکان مسافران در مدارس تصریح کرد: ستاد اسکان آموزش و پرورش استان بوشهر ۴۶۰ مدرسه، ۳ هزار و ۵۰۰ کلاس برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی آماده کرده و تاکنون افزون بر ۸۷ هزار مسافر در این مدارس اقامت داشته‌اند.

وی با اشاره به ایجاد ۱۸ کمپ در سطح شهر‌های استان بوشهر توسط شهرداری‌ها خاطرنشان کرد: خدمات دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر از جمله هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی، پلیس راه، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ورزش و جوانان آموزش و پرورش و شهرداری‌ها و دیگر دستگاه‌ها قابل تقدیر و سپاس است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر از فراهم شدن سالن‌های سرپوشیده و مساجد و حسینیه‌ها برای اسکان مسافران در شرایط نامساعد جوی خبر داد و بیان کرد: با توجه به بارش باران و وزش باد این مکان‌ها در اختیار گردشگران نوروزی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان داده شدند
  • اقامت ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • ۸۷ هزار گردشگر نوروزی در مدارس استان بوشهر اسکان پیدا کردند
  • مدارس دولتی امسال ضعیف‌تر می‌شوند؟ 
  • اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان یافتند
  • اسکان ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • ۵۷ هزار مسافر نوروزی در مدارس گناوه اسکان پیدا کردند
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اقامت ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر