Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- با حضور وزير صنعت، معدن و تجارت، مرکز خدمات کسب و کار و فناوري استان يزد افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از شاتا، دکتر رحماني در ادامه سفر يکروزه به استان يزد، مرکز خدمات کسب و کار فناوري اين استان را افتتاح کرد. در اين مرکز که با سرمايه گذاري 94 ميليارد ريالي راه اندازي شده، 45 نفر به طور مستقيم مشغول به کار مي شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين مرکز در حوزه خدمات آموزشي و مشاوره مورد نياز صنعت فعاليت خواهد کرد و ظرفيت استقرار سالانه 25 مشاور را دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خدمات کسب و کار دکتر رحماني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نوروزی کارکنان پست بانک ایران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

امتداد - دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به همراه اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران و کارکنان بانک در مراسم دیدار نوروزی دکتر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور یافتند و ضمن تبریک سال نو و عید نوروز، برای ایشان و خانواده بزرگ ارتباطات کشور، سالی توام با موفقیت و سربلندی مسئلت نمودند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در این دیدار که همراه با اقامه نماز ظهر و عصر روز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ در حسینیه پیامبر اعظم (ص) وزارت متبوع برگزار شد، دکتر زارع پور و هیات همراه با مدیران، کارکنان، متخصصان و فعالان خانواده ارتباطات کشور دیدار کردند و فرا رسیدن سال جدید را به آنان، تبریک گفتند و در ادامه دکتر زارع پور در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: خوشبختانه خانواده بزرگ ارتباطات کشور در سال ۱۴۰۲ در بخشهای مختلف خوش درخشید و به دستاوردهای خوبی دست یافت که از جمله آن می توان به تصویب اساسنامه پست بانک ایران اشاره داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ۶ روند فناوری که آینده صنعت خودروسازی را شکل می‌دهند
  • هوش مصنوعی چگونه صنعت پست را متحول می‌کند؟
  • درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد
  • افتتاح مرکز تحقیقات هوش مصنوعی در دانشگاه ملی سنگاپور
  • افتتاح مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان
  • دیدار نوروزی کارکنان پست بانک ایران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • جایزه جی‌ئی‌سی‌اف قدردانی از تلاش‌های وزارت نفت برای توسعه صنعت گاز است
  • ایده‌ها و طرح‌های فناورانه صنعت غذا حمایت می‌شوند
  • بیش از ۲۴۰ مرکز سلامت فارس در خدمت مسافران نوروزی
  • فروش لیسانس فناوری برای کاربرد گرافن در صنعت رنگ و پوشش