Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی وزارت کشور نوشت: استانداران ضمن حفظ و توسعه فضای وحدت و همدلی پدیدار شده، با تلاش مضاعف و صادقانه برای رفع مشکلات زمینه‌های تحقق بیانیه راهبردی و کلیدی مقام معظم رهبری را با تمام سعی خود مهیا نمایند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وزارت کشور، معاون سیاسی وزارت کشور نوشت: استانداران ضمن حفظ و توسعه فضای وحدت و همدلی پدیدار شده، با تلاش مضاعف و صادقانه برای رفع مشکلات زمینه‌های تحقق بیانیه راهبردی و کلیدی مقام معظم رهبری را با تمام سعی خود مهیا نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور خطاب به استانداران به این شرح است:

ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا فلا خوف علیهم ولا هم یحزنون
محققا کسانی که گفتند پروردگار ما خداست سپس ایستادگی کردند وی بر آنان نیست و غمگین نخواهند شد.

چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را که با حضور پرشور و باشکوه آحاد ملت شریف ایران با امنیتی مثال زدنی و با کمترین حاشیه, دیگر بار به محملی برای تجدید بیعت با آرمان‌های بلند امام راحل و مقام معظم رهبری, تاکید بر پایبندی به اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه و مقاومت در برابر بی شمار توطئه‌های استکبار جهانی بدل گردید, تبریک گفته و از زحمات جنابعالی و همکاران محترم, کمال تشکر و سپاس را دارم.

این حضور شگفت انگیز و بی نظیر که چشمان جهانیان را به خود خیره کرد, نمادی کامل از همراهی بی‌دریغ و پرمهره یکایک مردم ایران زمین با انقلابی الهی است که در آستانه پنجمین دهه خود, گذشته‌ای پر افتخار از مقاومت, استواری و پیشرفت و آینده‌ای سراسر روشنی و امید و موفقیت را جلوه گر شده است.

لذا شکر این نعمت بزرگ و سرمایه اجتماعی و سیاسی, جز از طریق افزودن بر تلاش‌ها و همت تمامی مسئولان و مدیران کشور در همه سطوح ممکن نخواهد بود.
بر این اساس لازم است استانداران محترم و معاونین سیاسی, امنیتی, اجتماعی و …, ضمن حفظ و توسعه فضای وحدت و همدلی پدیدار شده, با تلاش مضاعف و صادقانه برای رفع مشکلات و کسب دستاوردهای بزرگ‌تر برای ترسیم چشم اندازی مملو از پیشرفت و امید فراروی این ملت قدرشناس, زمینه‌های تحقق بیانیه راهبردی و کلیدی مقام معظم رهبری را با تمام سعی خود مهیا نمایند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن وزیر ارشاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فاطمیه ایام فاطمیه خبرگزاری شبستان چهل سالگی انقلاب اردبیل جمالی بیانیه وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت

گروه فیلم: تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران، امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه) با هدف اجرای تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در چارچوب سیاست‌های کلی نظام، سیاست‏‌های اقتصاد مقاومتی، تحقق سند چشم‏‌انداز و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دو طرف برای تحقق‌بخشیدن به اهداف مشترک و توسعه همکاری‌ها در رفع نیازها و ارتقای توانمندی‏‌های فناورانه کشور، بین محمد قنادی‌مراغه، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران و وحیدرضا زیدی‌فر، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری امضا شد.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • ضرورت شبکه‌سازی میان مراکز نوآوری و کارآفرینی
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • جهاد تبیین و امید آفرینی یکی از رسالت های وزارت بهداشت است
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی توسط وزارت نیرو
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است