Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل- ایرنا- فرماندار شهرستان پارس آباد از اختصاص 7 میلیارد ریال برای اجرای پروژه های عمرانی در مناطق عشایری این شهرستان داد.

به گزارش ایرنا، علی علایی فر روز پنجشنبه در نشست با معاون عمرانی و بخشداران بخش های تابعه شهرستان پارس آباد افزود: برای ساماندهی
و اجرای پروژه های عمرانی در مناطق عشایری این شهرستان برنامه ریزی شده و بتدریج برنامه های توسعه ای اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه بخشی ا راه های اصلی و فرعی قشلاقات و روستاهای عشایری در شهرستان های بیله سوار و پارس آباد به دلیل فعالیت های عمرانی طرح پایاب سد خدافرین تخریب شده است ، گفت: بیشتر این اعتبار برای مرمت و بازسازی این راه ها هزینه خواهد شد.
وی ضرورت تامین نیازهای عشایر شهرستان پارس آباد را یاد آور شد و اضافه کرد: در سال جاری 8 تانکر برای آب رسانی سیار به مناطق عشایری استان تخصیص یافته بود که چهار دستگاه از این تانکرها به عشایر شهرستان پارس آباد اختصاص یافت.
47 درصد عشایر استان اردبیل در این شهرستان پارس آباد مغان ساکن هستند و با پرورش بیش از یک میلیون واحد دامی رتبه اول استان در تولید پروتئینی را دارند.
پارس آباد در 120 کیلومتری شمال اردبیل واقع است.
6016/3006

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد عشاير پارس آباد اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل اصغری فرماندار بیله سوار گفت: نمایش نمادین کوچ عشایر، زندگی روزمره عشایری، مراسم عروسی عشایری، برپایی آلاچیق اقوام مختلف و برگزاری مسابقات متنوع و ورزش‌های بومی از جمله برنامه‌هایی است که برای این جشنواره در نظر گرفته شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • کوچ بهاره بیش از ۱۱ هزار خانوار عشایری به مناطق ییلاقی لرستان
  • ممنوعیت ورود عشایر به شهرستان فریدونشهر تا پایان اردیبهشت
  • عشایر نقش پررنگی در تحقق شعار سال دارند
  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد
  • اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری