Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیتر اغلب روزنامه‌های امروز کشور به بیانیه گام دوم انقلاب اختصاص داشت اما برخی روزنامه‌ها که عمدتا گرایش اصلاح‌طلبی داشتند نیزبخشی از این بیانیه را تیتر کردند که با روح کلی‌ آن در تضاد بود. ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، روز گذشته بیانیه راهبردی «گام دوم انقلاب» از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شد که بیان  ویژگی‌های جمهوری اسلامی، ثمرات و نتایج گام اول انقلاب و ماموریت‌های نسل جوان برای گام دوم انقلاب اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام ذوعلم پاسخ می‌د‌هد: چرا رهبری «گام دوم» را خطاب به جوانان نوشتند؟نامه روحانی به رهبر معظم انقلاب درباره بیانیه "گام دوم انقلاب"«منشور اقتصاد در گام دوم» |24سیاست راهبردی برای تحقق اقتصاد قوی و مستقل + تصاویر

امروز اغلب روزنامه های صبح کشور، تیتر یک خود را به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب اختصاص داده بودند، اما برخی روزنامه‌های اصلاح‌طلب تنها بخشی از این بیانیه را تیتر یک خود کرده بودند که "انقلاب اسلامی همچون پدیده‌ای زنده و بااراده، همواره دارای انعطاف و آماده‌ی تصحیح خطاهای خویش است".

با اینکه روح سخنان رهبری تماما یادآوری بزرگی اتفاق انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در طول چهل سال آینده و همچنین امید به آینده، جوانان و ماموریت‌های نسل بعدی بود، اما این روزنامه‌ها بدون در نظر گرفتن روح سخنان رهبری که افتخار به گذشته و امید به آینده انقلاب است، تنها بخشی را برجسته کردند که موجب می‌شود روح این بیانیه کاملاً به صورت وارونه به مخاطب ارائه شود.

استفاده از تیتر، برای برجسته سازی محتوای کلی یک پیام است اما در نظر نگرفتن روح سخنان رهبری برای انتخاب تیتر، به‌نحوی خیانت به تمام این بیانیه است که نقطه برجسته آن امید دادن به جوانان است نه تصحیح خطاهای گذشته.

انتهای پیام/

R1381/P/S1,1412/CT7 واژه های کاربردی مرتبط احزاب اصلاح طلب

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احزاب اصلاح طلب احزاب اصلاح طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌ - چهارشنبه ۵ اردیبهشت

روزنامه خبر جنوب با تیتر «زهر یک خبر شیرین!»، روزنامه خبرشمال با تیتر «((استیضاح)) تنها هنر شورا!» روزنامه شهرآرا با تیتر «دست خدا با جماعت است» و روزنامه نقدحال با تیتر «زن کشی دخترکشی عزیزکشی» منتشر شد.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

دیگر خبرها

  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • فیلم/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • صفحه نخست روزنامه‌ - چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت