Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: سردار غلامرضا جلالی پیش از ظهر امروز در نشست شورای پدافند غیرعامل در استانداری سمنان اظهار داشت: دشمنان به دنبال ترویج نارضایتی در بین مردم با بهره‌گیری از فضای مجازی هستند.

وی با بیان اینکه ایجاد مقاومت در طول دوره‌های مختلف منجر به خنثی‌سازی بسیاری از توطئه‌ها شده است، تصریح کرد: ناکارآمد نشان دادن نظام و تقابل بین مردم و مسئولان دو هدف اصلی دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور دقت بالا، هوشیاری و اقدامات لازم مرتبط با پدافند غیرعامل را در شرایط فعلی ضروری برشمرد و گفت: انسجام بین مردم و حاکمیت می‌تواند راه‌حل بسیاری از مشکلات باشد.

سردار جلالی با اشاره به اقدامات انجام گرفته با هدف ارتقای ایمنی در فضای مجازی کشور خاطرنشان کرد: از آغاز مهرماه امسال تاکنون ۵۰ مانور سایبری برگزارشده که نتایج خوبی در حوزه‌های دفاعی، پدافندی و حوزه سایبری به همراه داشته است.

وی اظهار داشت: برگزاری مانور‌ها در حوزه پدافند غیرعامل با هدف گسترش فرهنگ پدافند غیرعامل و آگاهی بیش‌ازپیش مردم و مسئولان اجرایی می‌شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل از طراحی نرم‌افزار تصمیم‌یار در حوزه پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: این نرم‌افزار برای کمک به مدیران در شرایط خاص و در قالب برنامه دفاعی ملی در دستور کار قرار دارد.

جلالی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی پدافند غیرعامل و هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان بیش از گذشته مورد اهمیت است خاطرنشان کرد: ضروری است ابزار‌هایی که دشمن در اختیار دارند را شناسایی و راه‌های مقابله با آن را اجرایی کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار جلالی پدافند غیرعامل فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نعمت الله باقری عصر امروز سه شنبه در سخنانی در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان با اشاره به جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس و قدرت پوشالی آن، گفت: به دست پاسداران عزیز این هیمنه و قدرت پوشالی رژیم اشغالگر در هم شکست.

وی بیان داشت: امروز یک افتخار برای نیروهای مسلح، آزادی خواهان جهان و مردم فلسطین را شاهد هستیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه اقدامات در حد ظرفیت‌های لرستان در این استان صورت نگرفته است، عنوان کرد: سپاه استان در حوزه اشتغال زایی در سال ۱۴۰۱، ۳۲۰ میلیارد و در سال گذشته ۳۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و پرداختی داشته است.

سردار باقری با اشاره به اینکه در حوزه آبرسانی نیز سپاه ۴۲۵ میلیارد تومان موافقت نامه با دولت منعقد کرده و بخش عظیمی از مردم استان صاحب آب آشامیدنی سالم شدند، ما بقی روستاها نیز طی امسال با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان آبرسانی خواهند شد، اظهار داشت: همچنین بیش از شش هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی انعقاد قرارداد داشته‌ایم.

وی گفت: یکی از موضوعاتی که در هر استانی مهم است، تعامل و همکاری بین اعضای شورای تأمین، نماینده ولی‌فقیه، دستگاه قضائی و … بوده و در لرستان این تعامل به خوبی آشکار است.

به اندازه ظرفیت‌های لرستان در این استان کار انجام نشده است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه مردم لرستان بیش از شش هزار و ۵۵۷ شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند، بیان داشت: در لرستان ظرفیت‌های عظیمی در حوزه نیروی انسانی، کشاورزی، معادن و … وجود دارد، ما نمی‌خواهیم سیاه نمایی باشد اما به اندازه ظرفیت‌های لرستان در این استان کار انجام نشده است.

سردار باقری با بیان اینکه باید ظرفیت دولت در لرستان پای کار بیاید، لیاقت مردم استان بیش از آن است که وجود دارد، گفت: استاندار قبل همه تلاش خود را در استان به کار گرفت، از همه همکاری‌های ایشان با اعضای شورای تأمین تقدیر و تشکر می‌کنم و برای استاندار جدید آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 6086898

دیگر خبرها

  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  • رئیس‌جمهور: مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند
  • مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • پدافند غیرعامل در برگزاری دور دوم انتخابات ری مورد توجه باشد
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • اصلاح شبکه آبرسانی روستای گیروناویک شهرستان خوی
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • دستاوردهای سپاه بر کسی پوشیده نیست