Web Analytics Made Easy - Statcounter

با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نخستین جشنواره آیات و رسانه با معرفی نفرات برتر در ارومیه به کار خود پایان داد. ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، در مراسم اختتامیه این جشنواره که در خانه مطبوعات استان آذربایجان غربی برگزار شد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان با تسلیت حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: پیام، انسان و بیان  همچون سه ضلع مثلث هستند و در این میان انسان به‌صورت ویژه مورد توجه قرآن قرار گرفته و خلیفةالله معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین ناصرخدایاری  علاوه بر اینکه رسانه را گوش، زبان و صدای مردم عنوان کرد، گفت:  یکی از مهم‌ترین  نقش رسانه‌ها، بازگو کردن پیام‌هایی است که دیگران از بیان کردن آن عاجز هستند.

وی با اشاره به اینکه مرکز حقایق عالم پروردگار الهی است، افزود: رسانه‌ها باید حق محوری، عدالت محوری و ارزش محوری را  در راستای اهداف خود قرار دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: از بخش قصص قرآنی آثاری به جشنواره ارسال نشده و این نشانگر این است که رسانه توجهی به قصه‌های قرآنی نکرده در حالی‌که بسیاری از داستان‌های کلام الهی دارای جنبه اجتماعی، اقتصادی و اخلاقی بوده و رسانه‌ها باید به صورت‌مسئله وار به این امر مهم توجه کنند.

نخستین جشنواره ملی آیات و رسانه در ارومیه برگزار می‌شودنفرات برتر جشنواره ملی آیات در استان گلستان معرفی شدندسومین جشنواره سراسری آیات در گلستان برگزار می‌شود

خدایاری بیان کرد: قرآن می‌گوید قلم باید در مسیر حق و وحدت گستر و مهرگستر باشد و همچنین انفاق، وحدت، خردورزی، میهن‌پرستی، دین‌گرایی، معنویت‌گرایی و شایستگی‌ها را گسترش دهد.

وی تأکید کرد:  اگر رسانه‌ها درست عمل می‌کردند شاهد مسائل زیست‌محیطی مثل خشکی دریاچه ارومیه نبوده‌ایم.

در انتهای این مراسم از برگزیدگان و منتخبان نخستین جشنواره آیات ورسانه با اهدای جوایز و الواح تقدیر و تندیس جشنواره تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

R41361/P/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه دراین رابطه اظهار داشت: ۱۲ نفر از دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی به همراه اساتید دانشگاه از تصفیه خانه آب ارومیه بازدید کردند.   وی با اشاره به اینکه دانشجویان از قسمت‌های مختلف تصفیه خانه و روند تصفیه آب آشنا شدند، افزود: کارشناسان امور آب و فاضلاب در این بازدید توضیحات لازم در خصوص نوع تصفیه، کیفیت و مراحل و روند تصفیه آب را ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • قطعی گاز در ارومیه
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه