Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی خدادادی ظهر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بخش دهلاویه بزرگ(یادمان شهید چمران و دو روستای همجوار) مانور منطقه ای درمان اضطراری اجرا و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در روستاهای بخش دهلاویه بزرگ دشت آزادگان انجام شد.

وی با اشاره به انجام این برنامه ها از ۲۳ تا ۲۵ بهمن به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: تیم های درمان اضطراری(BHCU) جمعیت هلال احمر استان های خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه ها حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد: ۳۰ نفر شامل پزشک متخصص و عمومی، ماما، پرستار، پیراپزشک، تکنسین بهداشت محیط و بهداشت روانی و مادر و کودک و عوامل راه انداز از استان های مذکور حضور داشتند.

خدادادی بیان کرد: ۹۷۹ نفر ویزیت و درمان در محل و ۲۰ نفر ارجاع به مراکز درمانی برای ادامه درمان داشتیم.

وی عنوان کرد: مانور درمان اضطراری با رویکرد حادثه زلزله در محل یادمان شهید چمران در دهلاویه اجرا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: هدف از این مانور، تقویت توان امدادی و عملیاتی، ارتقای سطح علمی و سنجش میزان آمادگی تیم های درمان اضطراری معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خوزستان بوده است.

خدادادی یادآور شد: در این مانور ویزیت رایگان، خدمات پرستاری، بهداشت روانی، بهداشت محیط، مشاوره، بهداشت مادر و کودک، زنان و غربالگری توسط تیم های درمان اضطراری استان های لرستان و کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.

وی یادآور شد: ارائه دارو، مشاوره و خدمات روانشناسی، کلاس آموزشی تغدیه و بهداشت فردی برای زنان و کودکان، تست فشار و قند خون و همچنین ارائه مشاوره انفرادی به زنان باردار انجام شد.

کد خبر 4542178

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر خوزستان ویزیت رایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۱۴۳ هزار مسافر از خدمات امدادگران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: تا پایان هفتم فروردین ماه امدادگران جمعیت هلال احمر فارس به بیش از ۱۴۳ هزار مسافر نوروزی خدمات‌رسانی کرده اند.
طرح خدمات یکپارچه نوروزی از ۲۴ اسفند ماه در جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان فارس آغاز شده است و تا ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.
حسین درویشی افزود: در نوروز امسال علاوه بر ۹۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و مرکز اطلاع رسانی، ۵۰ پایگاه ایمنی و سلامت در مبادی ورودی شهرستان‌ها و شهر‌های استان برپا شده و امدادگران با خدماتی نظیر فضای دوستدار کودک، اجرای پویش بهرفت ویژه رانندگان با هدف بهبود رفتار‌های ترافیکی، آموزش‌های کوتاه امدادی، پایش سلامت از طریق سنجش فشار خون و قند خون و خیمه‌های نماز راهنمای مسافرین نوروزی هستند.
وی افزود: این ایستگاه‌ها در قالب بیست و چهارمین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان هلال احمر و با هدف پیشگیری از تصادفات جاده‌ای مسافران نوروزی برپا شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۴۳ هزار مسافر از خدمات امدادگران فارس
  • بهره‌مندی بیش از ۳۳ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال‌احمر زنجان 
  • بهره‌مندی ۱۴۳ هزار مسافر از خدمات امدادگران
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی در نوروز ۱۴۰۳
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی به شهروندان در ایام نوروز
  • بهره مندی بیش از ۲۸ هزار مسافر از خدمات هلال احمر
  • بهره‌مندی بیش از ۲۸ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال‌احمر زنجان 
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳۵ حادثه‌دیده / بهره‌مندی بیش از ۱۰ هزار نفر از فضای دوستدار کودک
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳۵ حادثه دیده /بهره‌مندی بیش از ۱۰ هزار نفر از فضای دوستدار کودک
  • بهره مندی بیش از ۸۱ هزار مسافر از خدمات پست‌های نوروزی هلال احمر کرمان