Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت  در گفتگو  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: طبق مطالعات جدید و اطلاعات اولیه در حوزه سنگ آهن ذخایر ما حداقل دوبرابر خواهد شد.

رحمانی افزود: با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی‌های جدید و در صورت اکتشافات کامل، برای این میزان سنگ آهن رشد بیشتری پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۰درصدی و اهمیت این پروژه ادامه داد:این روند باید حمایت شود که نوید اشتغال، فرصت و فعالیت‌های جدید در منطقه است و باید این زنجیره تقویت و تکمیل شود.

رحمانی به رفع دغدغه بافقی‌ها در رابطه با تامین‌خوراک صنایع جوار معدنی اشاره کرد و گفت:باتوجه به پتانسیل منطقه مشکلی نباید داشته باشیم و از ظرفیت‌های موجود و حتی اکتشافات استفاده میکنیم.

وی افزود:دغدغه تامین خوراک نباید در ذهن مردم ایجاد شود و مردم نگران نباشند.

وزیر صمت با اشاره به پتانسیل خوب استان و شهرستان بافق در حوزه معدن تصریح کرد:صنعت با مسائل زیست محیطی مغایرتی ندارد و خودش پیشتاز و پرچم دار رعایت مسائل زیست محیطی و حفظ محیط زیست است.

رحمانی بیان داشت:نمیگذاریم هیچ آسیبی به محیط زیست بخورد و واحد‌های صنعتی ما در مسائل زیست محیطی پیشتاز هستند.

وی خاطر نشان کرد: بافق شهری معدنی است و بیس اشتغال در استان و شهرستان بر روی صنعت بنا شده است و میانگین اشتغال صنعت استان از میانگین کشور بالاتر است.

انتهای پیام/ غ

بافق دغدغه‌ای برای تامین خوراک صنایع نداشته باشد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۷۵ تن خوراک آبزیان از لرستان به عراق

مدیرکل دامپزشکی لرستان از صادرات ۷۵هزار کیلوگرم خوراک آبزیان به کشور عراق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مصطفی زبردست، امشب، با اشاره به توسعۀ صادرات فرآورده‌های خام دامی در لرستان، گفت: 75هزار کیلوگرم خوراک آبزیان به کشور عراق و  20 تن ماهی زنده قزل‌آلا به خارج از کشور از ابتدای فروردین‌ماه تاکنون صادر شده‌است.

او اضافه کرد: 241هزار کیلوگرم پا و پنجۀ مرغ از مبدأ لرستان به کشور ویتنام از ابتدای فروردین‌ماه 1403 تاکنون صادر شده‌است.

پیش‌بینی تولید 100هزار تن گوشت مرغ در لرستان

مدیرکل دامپزشکی لرستان با بیان اینکه افزایش صادرات و تقویت صادرات برای حمایت از تولیدات فرآورده‌های خام دامی از اهداف دامپزشکی است، یادآور شد: شرایط مناسبی برای پرورش ماهیان سردابی در این استان فراهم است.

زبردست با بیان اینکه ما به‌دنبال توسعۀ صادرات فرآورده‌های خام دامی با محوریت آبزیان هستیم، خاطرنشان بیان کرد: 9 واحد تکثیر، 379 واحد پرورش ماهیان سردابی آبی و 28 مرکز پرورش ماهیان گرم آبی در لرستان فعال است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • صادرات ۷۵ تن خوراک آبزیان از لرستان به عراق
  • صنعت نساجی استان زنجان جزو صنایع برتر کشور است
  • میزان اختصاص ارز واردات و نرخ آن اعلام شد
  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • حقابه هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • حق‌آب هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • سالانه یک میلی‌متر از میزان بارش‌های کشور کم شده است
  • افزایش دوبرابری مساحت بوستان‌های مشهد
  • سلامت مردم و محیط زیست در رأس دغدغه‌ها و نیاز جامعه
  • صنایع انرژی بر، ۲ درصد برق مصرفی خود را از انرژی تجدیدپذیر تامین می‌کنند