Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  پیکر پاک ۲۷ شهید حادثه تروریستی جاده خاش –زاهدان  ظهر امروز وارد اصفهان شد. مراسم تشییع پیکر این شهدا شنبه ۲۷ بهمن در استان اصفهان برگزار می‌شود. پس از تشییع و خاکسپاری شهدای ساکن در شهر اصفهان، پیکر بقیه شهیدان برای خاکسپاری به زادگاه شان در شهر‌های آران و بیدگل، کاشان، سمیرم، نجف آباد، درچه، شهرضا، شاهین شهر، فلاورجان، خمینی شهر، تیران و کرون، خور و    بیابانک و چادگان منتقل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ابراهیم صیادی، سیدثارالله موسوی از کاشان، امید اکبری از روستای نیسیان اردستان، یحیی و ابراهیم براتی و حسنعلی ترکیان از درچه، سید ابوالفضل  موسوی از روستای کاغذی آران و بیدگل، شهید میثم عبدالله زاده از آران و بیدگل، محسن صفری از روستای دشتچی فلاورجان و محمدتقی مهرابی از روستای کافشان فلاورجان از جمله این شهدا هستند    یونس امیری از فولادشهر لنجان، عباس کوهی از روستای ابراهیم آباد خوروبیابانک، حیدر براتی  از تیران و کرون، محمد صابری، علیرضا پناه پوری و مهدی نوروزی از سمیرم ، روح الله بابایی از نجف آباد، علی اکبر قبادپناه از شهرضا، علی ادمی از شاهین شهر، حسین قدیری، حسن مجیدی،  مرتضی فاضل و رضا رحیمی از اصفهان، اسماعیل کرمی از خمینی شهر، سعید سلیمی از تیران و کرون، داوود میرزایی از چادگان  و عبدالرضا بروجی از بهارستان اصفهان از  دیگر شهدای این حادثه درد ناک تروریستی هستند     حادثه تروریستی زاهدان به گروه خونی O. نیاز مبرم دارند
مدیر بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان در زاهدان اظهار داشت: مجروحان حادثه تروریستی شب گذشته زاهدان به گروه خونی O. نیاز مبرم دارند.

وی افزود: با توجه به نیاز جدی این عزیزان ضرورت دارد مردم برای اهدای خون به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کنند.

مدیر بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان از دارندگان گروه‌های خونی O. دعوت کرد تا برای کمک به مجروحان حادثه تروریستی جهت اهدای خون به مراکز انتقال خون زاهدان مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: کارت ملی و کدپستی درزمان مراجعه جهت اهدای خون الزامی است.   محکومیت حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان توسط علمای اهل سنت   علمای اهل سنت کشور هم با تاکید بر اینکه دشمنان جنایتکار ملت ایران هرگز به مراد خود نخواهند رسید اعلام کردند ملت ایران با فدا کردن جان و مال خود پای نظام ایستادند.
عمار حکیم، رئیس جریان حکمت ملی عراق هم، حمله تروریستی در زاهدان را محکوم و بر همکاری کشور‌های منطقه برای نابودی تروریست‌ها تاکید کرد   حزب الله لبنان نیز اعلام کرد: همزمانی انفجار تروریستی در جنوب ایران، با کنفرانس ورشو، همبستگی کاخ سفید و سازمان‌های تروریستی و جنایتکار را فاش کرد.   سوریه، ترکیه، پاکستان، کویت، قطر، لبنان، سوئد، نروژ و اتریش هم، حمله تروریستی به اتوبوس حامل مدافعان امنیت و آرامش ملت ایران را محکوم کردند.   جزئیات حادثه تروریستی از زبان نماینده مردم خاش:   علی کرد نماینده مردم خاش درباره حادثه تروریستی اتوبوس نیروهای سپاه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این افراد برای ایام الله دهه فجر و روز ۲۲ بهمن برنامه‌های خرابکارانه و تروریستی داشتند که با هوشیاری نیرو‌های مسلح مستقر در مرز‌ها و هوشیاری مردم نتوانستند کاری از پیش ببرند، اما این تروریست‌ها بعدد از این ناکامی باید به حامیان خود در قبال پول‌هایی که دریافت کرده بودند گزارش می‌دادند؛ بنابراین هنگامی که اتوبوس حامل عزیزان سپاه در جاده از سراوان قصد عزیمت به زاهدان را داشتند خورویی حامل مواد منفجره در نقطه کور مخابراتی و کم تردد این جاده از اتوبوس سبقت می‌گیرد، فاصله‌ای را طی می‌کند و باز می‌گردد و شاخ به شاخ با اتوبوس برخورد می‌کند که در نتیجه این حادثه موجب انفجار خودرو و اتوبوس می‌شود.
وی با اشاره به تعداد پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان حاضر در اتوبوس مذکور افزود: تعدادی از این عزیزان به درجه رفیع شهادت نائل شده و عده‌ای دیگر مجروح می‌شدند، به محض وصول این خبر، که موجب تالم و تأثر مردم سیستان و بلوچستان شد، تمهیدات لازم و برنامه‌های لازم برای قفل شدن مرز‌ها با حضور نیرو‌های مسلح و مردم انجام شد، همچنین تشکیل جلسات شورای تأمین در استانداری و در سراسر فرمانداری‌های استان برنامه ریزی شد. همچنین از مجرب‌ترین تیم‌های پزشکی کشور به بیمارستان‌های مجهز استان همچون بیمارستان خاتم و امام علی اعزام شدند و در حال مداوای مجروحان و مصدومان هستند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حادثه تروریستی خاش حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان حمله تروریستی به اتوبوس سپاه حادثه تروریستی اتوبوس سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۴۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاوران املاک متخلف زاهدان


ابوالفضل مهدیار  گفت: جریمه های مذکور از ۷۲ پرونده معرفی شده به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اخذ شده که بیشترین این تخلفات شامل اخذ حق الزحمه مشاور املاک بیش از قیمت مصوب ابلاغی اتحادیه و تنظیم قرارداد خارج از سامانه است.

وی بیان کرد: مشاوران املاک متخلف بعد از محرز شدن تخلف علاوه بر استرداد وجه اضافی به شاکی، به پرداخت جزای نقدی محکوم می شوند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مسکن جزو کالاهای ضروری زندگی محسوب می‌شود نمی‌توانیم اجازه دهیم برخی با اقدامات غیرقانونی خود موجب اخلال در بازار مسکن و اجحاف در حق شهروندان را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: ضمن حمایت از کاسبان خوش انصاف با مشاورین املاکی که به جهت دریافت سهم بیشتری از معامله اقدام به سوداگری، قیمت سازی و گرانفروشی می کنند به صورت قاطعانه و بدون هیچ مسامحه ای برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاوران املاک متخلف زاهدان
  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • سیل مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست | عکس
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در زاهدان برگزار شد
  • اسامی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس در یزد اعلام شد
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد