Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش از سفر دو روزه محمد بن سلمان، شاهزاده سعودی به اسلام‌آباد، تیم امنیتی، رسانه‌ها و پزشکان مخصوص وی طی روز‌های گذشته وارد پایتخت پاکستان شده‌اند.

رسانه‌های مختلف خبری به بررسی هزینه‌های هنگفت سفر دو روزه محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی به پاکستان پرداختند.
گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم امنیتی بن سلمان که متشکل از ۲ هزار مامور است، از نقاط مختلف پایتخت پاکستان بازدید کرده و ضمن بررسی اوضاع امنیتی، شرایط را برای سفر بن سلمان آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، ۸۰ کامیون که حامل وسایل هیئت ۱۱۰۰ نفره سعودی بودند روز دوشنبه وارد اسلام آباد شدند. از این تعداد، ۵ کامیون حامل لوازم شخصی بن سلمان شامل تجهیزات ورزشی، مبلمان و سایر وسایل او بودند.

بر اساس گزارش منابع خبری پاکستان، بن سلمان قرار است در کاخ نخست وزیری اقامت کند. با این حال ۸ هتل از جمله دو هتل مجلل پنج ستاره برای کاروان سلطنتی رزرو شده است که ارتش پاکستان وظیفه برقراری امنیت در این هتل‌ها را بر عهده دارد. همچنین نیروی هوایی پاکستان اعلام کرد چند فروند از جنگنده‌های جی اف-۱۷ خود را به خدمت گرفته است تا با ورود هواپیمای بن سلمان به حریم هوایی پاکستان، او را تا فرودگاه مشایعت کنند.

عمران خان، نخست وزیر پاکستان نیز در فرودگاه از وی استقبال خواهد کرد.

بن سلمان روز شنبه ۱۶ فوریه به دعوت عمران خان وارد اسلام آباد خواهد شد. این نخستین سفر وی به پاکستان است. از مهمترین اقدامات بن سلمان در این سفر سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد دلاری عربستان در پاکستان خواهد بود. شاهزاده سعودی روز یکشنبه اسلام آباد را به مقصد کوالالامپور ترک خواهد کرد.  / باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی

تولیدکننده خودرو‌های برقی ویتنامی وین‌فست به دلیل افزایش تحویل خودرو، درآمد بیشتری را در سه ماهه اول گزارش کرد.

به گزارش ایسنا، درآمد سه ماهه این شرکت بیش از سه برابر شد و به ۳۰۲.۶ میلیون دلار رسید اگرچه زیان خالص آن ۳.۵ درصد افزایش یافت.

این شرکت اعلام کرد که در سه ماه اول سال نزدیک به ۹۷۰۰ دستگاه تحویل داده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۴۴ درصد افزایش داشته است.

بررسی بازار خودرو از ابتدای فروردین تاکنون نشان می‌دهد سال ۱۴۰۳ با تلاطم بازار آغاز شده است.

وین‌فست اعلام کرد که علیرغم رقابت شدید قیمت و عدم اطمینان اقتصادی جهانی که چشم انداز فروش خودرو را مختل کرده است، هدف سال ۲۰۲۴ تحویل ۱۰۰ هزار خودروی برقی را حفظ کرده است. بر اساس گزارش ها، وین‌فست بی‌ثباتی اقتصادی و ژئوپلیتیکی مداوم در سطح جهانی را به عنوان یک چالش کوتاه مدت می‌بیند.

محصولات با قیمت پایین‌تر که در سه ماهه‌های آینده اضافه می‌شوند با هدف قرار دادن پایگاه مشتریان گسترده‌تر همراه با شبکه فروش رو به رشد و گسترش به بازار، به تسریع تأثیر و افزایش رشد در نیمه دوم سال کمک می‌کند.

طبق گزارش رویترز، درآمد سه ماهه اول این شرکت بیش از سه برابر سال به سال به ۳۰۲.۶ میلیون دلار رسید، اگرچه ۳۱ درصد کمتر از سه ماهه چهارم سال گذشته بود. زیان خالص آن نسبت به سال گذشته با ۳.۵ درصد افزایش به ۶۱۸ میلیون دلار رسید، اما نسبت به سه ماهه قبل ۱۲.۳ درصد کمتر بود.

دیگر خبرها

  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • آمادگی پاکستان برای میزبانی رئیس جمهور ایران
  • رییس‌جمهور هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • انتقاد طالبان از عدم همکاری اسلام آباد
  • سیاستمدار پاکستانی: اسلام‌آباد ۲ پایگاه به آمریکا داده است
  • تاکید وزیر دفاع پاکستان بر تقویت همکاری‌های امنیتی و ضدتروریسم با ایران
  • یک هزار میلیارد ریال برای آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک خرم آباد هزینه شد
  • ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه
  • فرش قرمز پاکستان برای وعده سرمایه‌گذاری عربستان
  • تاکید رسانه‌های پاکستان بر اهمیت سفر آتی رئیس جمهور ایران به اسلام آباد