Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازسازی ساختمان یکی از روش‌های مقرون به‌صرفه برای تغییر فضا و دکوراسیون است. بازسازی در مقایسه با ساخت یک ساختمان از پایه کار آسان‌تر و کم خرج‌تری به نظر می‌رسد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام استادکار، در یک ساختمان سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه جز فضاهایی هستند که به دلیل آب‌ریزی نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به هر دلیلی تصمیم گرفته‌اید دکوراسیون این فضاها را تغییر دهید، بهتر است برای بازسازی برنامه‌ریزی کنید و قبل از شروع کار، لیستی از کارهایی که باید انجام دهید، تهیه کنید. کارها را الویت‌بندی کنید و بر این اساس اقدام کنید. بودجه احتمالی را در نظر داشته باشید و تصمیم بگیرید انجام کدام کارها ضروری است؟ ما در این مقاله سعی می‌کنیم راه‌کارهایی کاربردی برای تصمیم‌گیری در مورد ایده‌هایتان ارائه دهیم. برای اینکه در زمان و هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید از متخصصان کمک بگیرید تا شما را در انتخاب متریال و طرح بازسازی راهنمایی کنند.

دیوارها و سقف آسیب دیده را گچ‌کاری کنید

برای پوشش سقف می‌توانید از گچ‌کاری استفاده کنید. گچ علاوه بر دسترس و ارزان بود مزیت‌های دیگری هم دارد مثل عایق صدا بودن و قابلیت شکل پذیری. همچنین با انتخاب طرح‌های گچ‌بری می‌توانید با هزینه کمتری نسبت به سقف کاذب، سقف خانه را زیباتر کنید. همچنین اگر قصد نقاشی دیوارها را دارید، گچ انتخاب مناسبی برای زیرسازی دیوار است. پس از مرحله سفت‌کاری در ساختمان و برای شروع مرحله نازک‌کاری به گچ‌کاری برای زیرسازی دیوارها و سقف نیاز خواهید داشت. برای گچ‌کاری ساختمان و سفیدکاری از متخصص‌ها کمک بگیرید.

کاشی و سرامیک را عوض کنید

تعویض کاشی و سرامیک‌های سرویس‌های بهداشتی و حمام از اقداماتی است که معمولاً در زمان بازسازی این فضاها صورت می‌گیرد. کاشی‌های کف ممکن است به مرور زمان و به دلیل رطوبت ترک بخورند. قبل از هر اقدامی از پوسیده نبودن لوله‌ها و مسدود نبودن آن‌ها مطمئن شوید و در صورت مشاهده هرگونه مشکلی در این خصوص تعویض لوله‌ها را در الویت قرار دهید. برای لوله کشی ساختمان نیز حتماً از یک متخصص کارکشته کمک بگیرید. قبل از شروع کاشی‌کاری نیز عایق رطوبتی، قیرگونی و شیب‌بندی کف را فراموش نکنید.

سنگ توالت و دستشویی فرنگی را عوض کنید

کاسه توالت به دلیل استفاده زیاد و به مرور زمان خراب می‌شود و یا ممکن است بشکند. در این صورت تعویض سنگ توالت امری ضروری به نظر می‌رسد. اگر تصمیم به تعویض سنگ توالت گرفته‌اید، باید توجه داشته باشید که احتمال دارد کاشی و سرامیک نیز خراب شوند و نیاز به تعویض پیدا کنند. بهتر است این دو کار را همزمان با هم انجام دهید که دوباره کاری نشده و هزینه‌هایتان افزایش پیدا نکند. قبل شروع به کاشی‌کاری ساختمان با متخصصان این حرفه مشورت کنید تا از هزینه‌های اضافی و غیرضروری جلوگیری کنید.

از متخصصان کمک بگیرید

بسیاری از اقداماتی که برای بازسازی ساختمان صورت می‌گیرد نیاز به نیروی کار حرفه‌ای و ماهر دارد. این کار علاوه بر اینکه از لحاظ فنی و ایمنی حائز اهمیت است نیاز به متخصصانی دارد که در زمینه زیبایی‌شناسی و ظرافت و خلاقیت نیز اشراف کامل به کار داشته باشند. به همین دلیل بهتر است قبل از شروع کار با یک متخصص حرفه‌ای در خصوص تصمیم و ایده‌هایتان مشورت کنید تا با خیال راحت به نتیجه مطلوب برسید.

استادکار چه کمکی در زمینه خدمات کاشی‌کاری و گچ‌کاری ارائه می‌کند؟

برای پیدا کردن متخصصان حرفه‌ای راه‌های مختلفی وجود دارد. یکی از آن‌ها استفاده از اپلیکیشن و وب‌سایت استادکار است. متخصصان استادکار آماده ارائه خدمات کاشی‌کاری، سرامیک‌کاری، گچ‌کاری، سفیدکاری و تمامی خدمات مرتبط با این حوزه هستند. همانطور که می‌دانید خدماتی از این دست نیازمند نیروی حرفه‌ای و باتجربه است. زیرا هرگونه احمال و کم‌کاری در زیرسازی بر روی کار پایانی تأثیر خواهد داشت و در صورت رعایت نکردن نکات فنی و ایمنی امکان تحمیل هزینه‌های اضافه وجود دارد. برای پیدا کردن متخصص مورد نظرتان می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن استادکار ثبت سفارش کنید. در مرحله بعد متخصصان پس از کارشناسی و بررسی رایگان با توجه به موقعیت پروژه و متراژ و خدمات مورد نیاز، قیمت تمام شده را به اطلاعتان خواهند رساند. تیم پشتیبانی استادکار در تمامی این مراحل در کنار شماست تا از کیفیت خدمات و رضایتمندی شما مطمئن شود.

با این روش امسال راحت‌تر از همیشه خدمات ساختمانی و بازسازی منزل خود را انجام دهید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازسازي دکوراسیون وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی

یک واحد مسکونی در بلوار ناصر حجازی دچار حریق شد.

به گزارش ایسنا، در ساعت ۱۲:۳۵ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در ساختمانی مسکونی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۲۷ را به محل حادثه واقع بلوار ناصر حجازی، خیابان منوچهری شمالی اعزام کرد. 

با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه، مشاهده شد که حریق در یک واحد مسکونی رخ داده و شعله‌های آتش تقریبا تمام این ساختمان را در بر گرفته و درحال سرایت به واحدهای اطراف است. در این شرایط آتش‌نشانان اقدام به قطع جریان برق و گاز کرده و پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه، با بکارگیری لوله‌های آبرسانی و تجهیزات خاموش کننده، عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.

همزمان گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز اقدام به جستجو در این ساختمان کردند که خوشبختانه مشخص شد فردی در ساختمان محبوس نشده است. این حادثه خسارات جانی نداشت. 

دقایقی بعد نیز نیروهای آتش نشانی شعله‌های آتش را به طور کامل مهار و خاموش کردند و پس از انجام عملیات تخلیه دود و ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • سوالات عجیب گوگل هنگام مصاحبه کاری
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر
  • عبور قطار از فاصله چند سانتی‌متری ساختمان‌ها + فیلم
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری