Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@14:18:21 GMT

قلعه‌نویی بازهم پاسخگوی خبرنگاران نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۴۶۲۶

به گزارش ایلنا، تیم سپاهان ساعت 13:30 امروز اصفهان را به مقصد تهران برای دیدار روز فردا مقابل پیکان ترک کردند.

با توجه به زمان پرواز تیم، امیر قلعه نویی و دستیارش نمی‌توانند در نشست خبری امروز حضور پیدا کنند.

دو تیم پیکان و سپاهان در چارچوب هفته هجدهم لیگ‌برتر فردا (جمعه) به مصاف هم می‌روند.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال امیر قلعه نویی سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجبی: اجازه بدهید تیم ملی کارش را بکند

به گزارش ورزش سه، رضا رجبی پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگویی که با خبرنگار "ورزش سه" داشت نسبت به شرایط تیم ملی اظهار نظر کرد و ابراز امیدواری کرد که در ادامه تیم ملی با تغییراتی که انجام می‌دهد شرایط بهتری را تجربه کند، رجبی اعتقاد داشت که تیم ملی با امیر قلعه نویی در زمان درست می‌تواند جوانگرایی را هم انجام دهد و باید اعتماد و اعتقاد بیشتری به او داشت چرا که قلعه نویی مسیر جوانگرایی و تغییر نسل را بلد است.

رضا رجبی در ابتدای صحبت‌های خود نسبت به عملکرد تیم ملی در دو بازی با ترکمنستان اظهار داشت: با توجه به اینکه باور عمومی به این شکل بود که تیم ملی می‌تواند قهرمان جام ملت‌ها شود اما از این مسابقات حذف شد جمع کردن این تیم کار سختی بود که به خوبی انجام شد و در دوبازی ترکمنستان را شکست دادیم، بازی اول مقابل این تیم قابل قبول بود و کیفیت خوبی از ملی‌پوشان شاهد بودیم اما در بازی دوم عملکرد خوبی نداشتیم اما خب 3 امتیاز برای صعود از گروه خیلی مهم بود که به آن خواسته هم رسیدند.

رجبی در ادامه افزود: بهانه تراشی برای بازی روی چمن مصنوعی را قبول ندارم و اعتقاد دارم روی چمن مصنوعی بهتر می‌توان توپ را به چرخش در آورد و سرعت انتقال بالاتری داشت، تیم ملی ما در بازی دوم در حد و اندازه یک تیم مدعی و سطح اول آسیا نبود، در نهایت 3 امتیاز قابل قبول به دست آمد اما خود قلعه نویی هم می‌داند هرچه که به جلوتر برویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود، به نظر من خیلی مهم است که ابتدا به جام جهانی صعود کنیم و این موضوع مهم‌ترین اتفاق است.

رضا رجبری درباره جوانگرایی که در تیم ملی عنوان کرد: ما 10 سال غافل شدیم، از زمان آقای کی‌روش که از لژیونرهای دورگه استفاده می‌کردیم جوانگرایی صورت نگرفت، میانگین سنی لیگ ما بالاست و در آستانه جام‌جهانی کار سختی است که جوانگرایی کنیم، جوانی که بار تیم را به دوش بکشد تعداد زیادی نداریم و باید اجازه دهیم به کادرفنی که به مرور آنها را به ترکیب تیم ملی اضافه کند.

رجبی با تاکید این موضوع عنوان کرد: قلعه نویی تجربه کافی را در جوانگرایی دارد و توانایی این را دارد که بهترین انتخاب‌ها را داشته باشد و در شرایط درست تغییر نسل دهد، در استقلال هم بازیکنان بزرگی را کنار گذاشت و جوان‌های مستعدی را اضافه کرد که تا سال‌های طولانی ستاره تیم استقلال بودند، او در این زمینه پیشتاز و صاحب سبک است، باید تحمل کرد و این فرصت را به او داد تا در بهترین شرایط جوانگرایی را انجام دهد.

رجبی نسبت به عملکرد خط هافبک تیم ملی انتقاد داشت و گفت: تیم ملی ایران بیشتر از کناره‌ها خلق موقعیت می‌کند و در بازی با قطر که کناره‌ها بسته شد با مشکل رو به رو شدیم، گردش توپ و خلاقیت در خط هافبک ایران پایین است و رابط خوبی بین خط دفاع و حمله وجود ندارد.

او در ادامه نسبت به دوری نوراللهی گفت: امیدوارم امیر قلعه نویی نسبت به احمد نوراللهی پدرانه رفتار کند و شرایط بازگشت او را فراهم کند، او می‌تواند به تیم ملی کمک کند و شرایط را تغییر دهد، من خودم علاقمند به بازیکنان این مدلی هستم و حتی سروش رفیعی هم می‌تواند خلاقیت و سرعت انتقال توپ تیم ملی را بالاتر ببرد.

رضا رجبی در انتهای صحبت‌های خود عنوان کرد: امیر قلعه نویی یک مربی پرافتخار ایرانی است و امیدوارم بتواند با قدرت به جام‌جهانی برود، زمانی که تیم ملی به جام جهانی می‌رود مردم خوشحال می‌شوند و از مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند حداقل برای زمان کوتاهی فاصله خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • چرا امیر قلعه نویی از سوی AFC جریمه شد؟
  • دفاعیه از قلعه‌نویی: او همیشه احترام می‌گذارد
  • توضیح بخش رسانه‌ای تیم ملی درباره جریمه قلعه‌نویی
  • درس عبرت قلعه نویی به بیرانوند در عشق‌آباد
  • جریمه سنگین فدراسیون فوتبال، قلعه‌نویی، طارمی و ...
  • جریمه سنگین قلعه‌نویی، فدراسیون فوتبال، سپاهان و ۳ملی‌پوش + جزئیات | طارمی ۲ بار جریمه شد
  • قلعه‌نویی و سه ستاره تیم ملی رسماً محکوم شدند/ جریمه سنگین علیه سپاهان و فدراسیون فوتبال
  • جریمه سنگین امیر قلعه نویی و سه ملی پوش دیگر از سوی AFC
  • جریمه سنگین قلعه‌نویی، فدراسیون فوتبال، سپاهان و سه ملی‌پوش
  • رجبی: اجازه بدهید تیم ملی کارش را بکند