Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- درگیری‌های پراکنده میان نیرو‌های ارتش سوریه و عناصر تروریستی در محور‌های چند استان و برخی مناطق اشغالی استان ادلب ادامه دارد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، تازه‌ترین خبر‌ها از تحولات میدانی شمال سوریه حاکیست، درگیری‌های پراکنده میان نیرو‌های ارتش سوریه و عناصر تروریستی در محور‌های شمال و شمال غرب استان حماه، شمال شرق استان لاذقیه، غرب استان حلب و برخی مناطق اشغالی استان ادلب ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع میدانی در گفت: وگو با میزان از اعزام کاروان‌های جدید ارتش سوریه به مناطق شمالی خبر داد و افزود: تحولات سیاسی و میدانی به سمت پیش می‌رود که هر لحظه احتمال آغاز عملیات آزادسازی مناطق اشغالی شمال سوریه وجود دارد.

این منبع میدانی به نقض متوالی آتش بس در مناطق شمالی سوریه اشاره کرد و گفت: عناصر تروریستی در حومه شهرک «قلعه مضیق» در شمال استان حماه به ایستگاه‌های دفاعی نیرو‌های ارتش و مناطق مسکونی حمله کردند.

وی با بیان این که ارتش سوریه به شدت به این حملات واکنش نشان داد، افزود: نیرو‌های سوری با آتش سنگین توپخانه مواضع تروریست‌ها را در این محور هدف قرار داد و خسارت‌های سنگینی به تجهیزات نظامی و انبار‌های سلاح آنان وارد آورد.

از حومه شهرک‌های «الجنابره و تل عثمان» در شمال استان حماه خبر می‌رسد، گروهی از عناصر تروریستی درصدد بودند به مناطق تحت کنترل نیرو‌های سوری نفوذ کنند، اما تحرکات آنان در این محور به طور کامل رصد شد.

به گزارش میزان، نیرو‌های ارتش سوریه به سرعت وارد میدان شدند و پس از چند ساعت درگیری سنگین موفق شدند حملات را به طور کامل دفع کنند؛ شماری از تروریست‌ها در جریان درگیری‌ها کشته و زخمی شدند.

در محور شمال غرب استان حماه نیز نیرو‌های ارتش سوریه در جریان یک عملیات دقیق موفق شدند پایگاه‌های تروریست‌ها را در حومه روستای «الصخر» شناسایی و منهدم کنند و ضربات مهلکی را به آنان وارد آورند.

خبر‌ها از جنوب استان ادلب حاکیست، یگان‌های موشکی و توپخانه ارتش سوریه پس از دریافت اطلاعات دقیق، تجمعات و مقر عناصر تروریستی را در حومه شهرک‌های «التمانعه و تلمنس» هدف قرار دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، تعدادی از عناصر تکفیری در جریان این عملیات از پای درآمدند و به هلاکت رسیدند و شماری دیگر هم زخمی شدند؛ خسارت‌های سنگینی هم در این محور‌ها به تجهیزات نظامی تروریست‌ها وارد آمد.

به گزارش میزان، در حال حاضر، بیش از ۹۰ درصد از خطوط تماس با عناصر تروریستی در مناطق اشغالی شمال سوریه در اشغال گروه تروریستی هیات تحریرالشام (جبهه النصره؛ شاخه رسمی القاعده در سوریه) است.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حماه خبرهای سوریه تحولات سوریه شهرهای سوریه ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه

به نقل از رسانه‌های فلسطینی، هواپیما‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی، منطقه الصفطاوی در شمال شهر غزه و همچنین محلات شرقی این شهر را به شدت بمباران کردند.

منابع فلسطینی در این باره اعلام کردند که شدت حملات در محله الشجاعیه در شرق شهر غزه بیش از سایر مناطق بوده است.

رژیم اشغالگر، همچنین ساختمان الصحابه در محله الدرج در شهر غزه را بمباران کرد.

هواپیما‌های رژیم اشغالگر همچنین منطقه دیرالبلح در مرکز نوار غزه را مورد حمله قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی عملیات وحشیانه دیگری، اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه را بمباران کرد که در نتیجه آن ۶ فلسطینی شهید و شمار دیگری زخمی شدند.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین امروز دوشنبه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۶ مورد جنایت در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۴ شهروند فلسطینی را شهید و ۱۰۴ نفر دیگر را زخمی کرد.

بر اساس این گزارش، با احتساب این شهدا، شمار شهدای فلسطین از آغاز حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر و شمار زخمی‌ها به ۷۷ هزار و ۸۴۰ نفر رسید.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مرگلیوت
  • اوکراین: روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی حمله خواهد کرد
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» در شمال نوار غزه
  • حمله سنگین موشکی از جنوب لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی+فیلم
  • حمله هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد/ شیء کوچک و ریزپرنده به دنبال اقدام ایذایی بود که توسط پدافند ایران مورد هدف قرار گرفتند
  • پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد
  • حمله به پایگاه آمریکا در شمال حسکه