Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها چهل و چهارمین دوره آزمون‌های غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث در ۱۷ رشته قرآنی و معارفی در صبح و عصر روز جمعه ۲۶ بهمن‌ماه در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار می شود. بر اساس این گزارش، شرکت در آزمون‌های غیر حضوری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) بدون محدودیت است و امکان ثبت نام و حضور در تمامی رشته های مورد آزمون مرکز برای علاقه‌مندان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون غیرحضوری «مهارت تربیت فرزند» با محوریت کتاب پنج جلدی «من دیگر ما» نیز به صورت اختصاصی در روز جمعه ۲۶ بهمن‌ماه برگزار می‌شود. به شرکت‌کنندگان در دوره‌ها در صورت قبولی، گواهینامه پایان دوره از سوی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها اعطا می گردد. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا آزمون قرآنی غیرحضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه علیه آفت سن گندم در بهمن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، روابط عمومی جهاد کشاورزی بهمن اعلام کرد: بر اساس پایش‌ کارشناسان این مرکز از مناطق بهمن و صغاد آفت سن گندم در این مناطق به نرم مبارزه رسیده است.

بر اساس این گزارش، مبارزه علیه آفت سن گندم از پنج شنبه ۶ اردیبهشت به مدت پنج اجرا می شود.

گندمکاران برای سم پاشی مزارع از سموم دسیس به میزان نیم لیتر در هکتار و فنیروتیون یک لیتر در هکتار استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • مبارزه علیه آفت سن گندم در بهمن
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • بررسی مقتضای اصل در مجراهای مختلف شک در مسائل اعتقادی
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود
  • دوره آموزشی امام موسی صدر برگزار می‌شود
  • تربیت مدیران حکمرانی قرآنی طبق اندیشه‌های امام موسی صدر