Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نصرتی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره حضورش در بازی دوستانه تیم رسانه ورزش با پیشکسوتان فوتبال اظهار کرد: من از طریق یکی از دوستانم متوجه شدم که قرار است یک بازی دوستانه برگزار شود و به اینجا آمدم تا هم پیشکسوتان و دوستانم را ببینم و هم بازی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نصرتی درباره وضعیت تیم ملی کشورمان گفت: عملکرد کی روش با توجه به هزینه‌های صورت گرفته برای این مربی نسبتا خوب بود. اگر می‌توانستیم در جام ملت‌های آسیا قهرمان شویم خوب بود. هر زمانی که از نحوه بازی تیم ملی انتقاد می‌شد کی روش و کادر فنی بیان می‌کردند که ما بهترین تیم آسیا در رنکینگ فیفا هستیم. من فکر می‌کردم با این دفاعیه کی روش مبنی بر اینکه تیم ملی در آسیا رتبه اول را دارد باید در جام ملت‌های آسیا قهرمان می‌شدیم، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

او ادامه داد: به نظرم کی روش عایداتی برای فوتبال کشورمان داشت و بازیکن سالاری را از فوتبال کشورمان از بین برد و یک رقابت سالم به وجود آورد و این اتفاق خوبی است. کی روش در ساختار و فاز دفاعی توانست سیستمی را در فوتبال کشورمان جا بیاندازد که همین استراتژی را تیم‌های ضعیف در مواجهه با تیم‌های قدرتمند به کار می‌گیرند. البته من معتقدم زمانی که یک مربی به توانمندی بازیکنان خود اعتماد نداشته باشد دفاع اتوبوسی  در محوطه جریمه  تشکیل می‌دهد، اما موقعی که به توانایی بازیکنان خود ایمان داشته باشد فوتبال رو به جلو را در دستور کار قرار می‌دهد. تیم ملی کشورمان زمانی که از اسپانیا گل خورد فوتبال هجومی ارائه کرد و این نشان داد که بازیکنان تیم ملی پتانسیل لازم را داشتند تا فوتبال خوبی ارائه بدهند.

کی روش دوست داشت تیم ملی گل اول را بزند 

نصرتی بیان کرد: به هر حال نسل خوبی در تیم ملی فوتبال  داشتیم و به نظرم  می‌توانستیم در جام ملت‌های آسیا بهتر بازی کنیم. البته نحوه بازی بازیکنان تیم ملی در رقابت‌های آسیا خوب بود، اما در بازی با  یک تیم سطح بالا همانند  تیم ملی ژاپن لحظه‌ها در  این بازی  تعیین کننده هستند و اگر ضربه آزمون گل می‌شد شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد. کی روش دوست داشت تیم ملی اول گل بزند و گل نخورد، اما متاسفانه در زمان بدی گل اول دریافت کردیم که دیگر کاری از دست کسی برنیامد.  

مهدوی کیا و هاشمیان دستیار سرمربی تیم ملی شوند 

بازیکن سابق تیم ملی درباره اینکه مربیان طراز اول دنیا  در بین گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی است، گفت:  به نظرم کلینزمن را به عنوان سرمربی انتخاب کنند و مهدی مهدوی کیا یا هاشمیان را به عنوان دستیار سرمربی خارجی انتخاب کنند.

عواقب بازی کردن کنعانی زادگان در تیم ملی دیدید  

او در باره بازی اش در دفاع آخر و عملکرد کنعانی زادگان  در تیم ملی فوتبال تصریح کرد: مهمترین فاکتور دفاع وسط و دفاع میانی، هماهنگی بین بازیکنان از لحاظ فنی و  غیر فنی است که ارتباط کلامی بین مدافعان تیم ملی کم بود و بهتر می‌توانستند کار کنند. کنعانی زادگان بازیکن خوبی است، اما با توجه به اینکه ۲ مرتبه رباط صلیبی عمل کرده بود و هم سابقه زیادی نداشت یک مرتبه فیکس نیم ملی شد. به هر حال  خودم هم تعجب کردم که کنعانی زادگان برابر تیم ملی ژاپن بازی کرد و فکر می‌کردم روزبه چشمی  یا پژمان منتظزی بازی کنند، اما کی روش تصمیم گرفت که کنعانی زادگان بازی کند و عواقبش هم دیدید.  

خلق و خوی پرخاشگری کی روش به اعضای تیم ترزیق شد 

او درباره اینکه بازیکنان تیم ملی کشورمان عصبانی بودند، گفت: فشاری که بر روی کادر فنی بود باعث شد که این فشار بر روی بازیکنان تسلی پیدا کند و خلق و خوی پرخاشگری کی روش  به اعضای تیم ملی ترزیق شد.  

نصرتی در پایان خاطر نشان کرد: در باشگاه گل ریحان هستم  و به این تیم کمک می‌کنم و اکنون هم در رده سوم جدول رده بندی لیگ دسته یک هستیم. وضعیت این تیم خوب است و امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم.

بیشتر بخوانید: 

مرفاوی: بیانیه‌ها هواداران را به جان هم می‌اندازد/ دنبال مربی بیکار برای تیم ملی نباشیم

فرکی: برانکو گزینه‌ی خوبی برای هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان است

اسلامیان: نام برانکو و نکونام برای سرمربیگری تیم ملی در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح نشده است

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدارسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا عنایتی، سرمربی پیکان، در پایان بازی با هوادار در کنفرانس خبری گفت: اگر از این به بعد در کنفرانس‌های پیش و بعد از بازی سرمربی نیاید من با احترام به همه دوستانم همین کار را انجام می‌دهم. احترام متقابل است و هرکسی باید در حیطه وظیفه خودش کارش را انجام بدهد. به نظر من این که به لحاظ جایگاهی قاطی بشود خوب نیست. اگر قرار است سرمربی بیاید همیشه باید سرمربی بیاید و اگر قرار است کمک بیاید اصلا می‌گوییم همکاران‌مان بیایند و من هم الان گفتم که بعدا از من گلایه نکنید.


او درباره ۳۵دقیقه اول بازی که دو گل خوردند گفت: من اول مصاحبه گله کردم. اینجاست که تجربه باید به کمک ما بیاید. ما بازیکن ۱۸ساله و ۱۷ساله داریم. من به قدری از این بازی خوشحالم که یک بازیکن تیم ملی جوانان برای ما گل می‌زند و این اتفاق برای ما اتفاق میمون و مبارکی است. آرش هاشمی در یک ربع، فوق‌العاده با فشار خوب و شرایط خوب بازی می‌کند. اول مصاحبه هم گله‌ام همین بود که بزرگان باید بیایند و کمک کنند. ضمن اینکه شرایط‌مان صد در صد نیست و روی کاغذ همچنان گزینه سقوط هستیم. نباید توقعات را از خودمان خیلی بالا ببریم یا خیلی بیخیال شویم که اتفاق بدی برای‌مان بیفتد. توقعم از بازیکنان باتجربه‌ام خیلی خیلی بیشتر است و امیدوارم که این ۳۵ دقیقه درسی برای ما باشد که در بازی‌های بعدی از اول بازی بتوانیم شرایط خوبی را تجربه کنیم. ضمن اینکه ما با کمبود بازیکن فوق‌العاده زیاد دست و پنجه نرم می‌کنیم. می‌دانید که نبود بازیکن در شرایط سخت کار را سخت می‌کند و دست مربی را می‌بندد ولی بازیکنان همه باکیفیت‌اند و فقط قدر خودشان را نمی‌دانند. ان‌شاالله که بازی بعدی بتوانیم با انگیزه بهتری کار کنیم.


سرمربی پیکان درباره پاکدل گفت: حامد پاکدل مطمئنا یکی از بازیکنان تاثیرگذار ماست و ما حساب ویژه‌ای روی امثال پاکدل باز می‌کنیم ولی یک وقت‌هایی روی فرم نیستید. به عنوان مربی و کسی که کنار زمین هستی نباید بگذاری بازیکنت غرق شود چون هر توپی که خراب کند روحیه بازیکن خراب می‌شود و شاید در بازی‌های بعد به لحاظ شرایط روحی روانی نتوانیم از آن استفاده کنیم. امروز هم روز خوب حامد نبود. ضمن اینکه حامد پاکدل امتیازات خیلی خوبی را برای ما گرفته است. می‌رویم باهم فردا ریکاوری شویم و ان‌شالله آماده برای بازی بعدی. حامد رفت دوش گرفت، آمد و نشست. این را یادتان باشد بازیکنان من بعد از تعویض باید بروند دوش بگیرند و برگردند. حامد هم نیمه دوم روی نیمکت بود. باید بروند دوش بگیرند تا سرحال شوند شاید آن لحظه عصبی باشند یا از دست من یا خودشان ناراحت باشند، زیر دوش با خودشان خلوت می‌کنند و بعد ریلکس برمی‌گردنند و روی نیمکت می‌نشینند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896822

دیگر خبرها

  • گزینه سابق ایران نزدیک به فتح بهترین لیگ جهان
  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • عنایتی: اگر سرمربی‌ها به کنفرانس نیایند من هم نمی‌آیم!
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • در ستایش سیتی: تیم هندبالی که با پا بازی می‌کند
  • در ستایش سیتی: تیم فوتبالی که هندبال بازی می‌کند
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس
  • طرفدار استقلالم و بازی مهدی قایدی را دوست دارم