Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مراسم اختتامیه مسابقات جام فوتسال دهه فجر با حضور خانواده های معظم شهدا ، بسیجیان و مردم ولایتمدار هشتگرد در سالن ورزشی شهد عسگری شهرستان فردیس برگزار شد.

یک دوره مسابقه فوتسال شهدای دهه فجر با حضور دوازده تیم برگزار شد و تیم حوزه بسیج ۳۱۱ شهید مطهری قهرمان این دوره مسابقات شد و تیم ناحیه الف به مقام دوم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراختتامیه این مسابقات فرمانده سپاه ناحیه فردیس با حضور در سالن ورزشی شهدعسگری شهرستان با اشاره به اهمیت و نقش ورزش در ارتقاء سلامت و ایجاد نشاط و شادابی وهمدلی در جامعه گفت: این مسابقات به مناسبت بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و گرامیداشت شهیدان برگزار شد.

 

 

 

خبرنگار بسیجی : رستمی

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۵۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج

فرماندار شهرستان فهرج در آئین افتتاحیه این مسابقات با گرامیداشت یاد و خاطره شهید هادی رئیسی، رئیس پلیس مواد مخدر شهرستان که در درگیری با سوداگران مواد مخدر در بخش نگین کویر به شهادت رسید، گفت: یکی از دلایل ساخت زمین‌های چمن ورزشی کاهش آسیب‌های اجتماعی به خصوص مصرف مواد مخدر است و در این زمینه طی ۲ سال گذشته ۱۱ زمین چمن به بهره برداری رسیده است.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج هدف از برگزاری مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی را، ترویج سبک زندگی سالم و با نشاط، گسترش فرهنگ دوری از مواد مخدر، کمک به سالم سازی محیط‌های روستایی و ایجاد انگیزه و امید در بین بهبود یافتگان با کمک خیرین محلی دانست.

وی افزود: جا دارد از مساعدت‌های احمد یوسفی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در راه اندازی این بازی‌ها ویژه تشکر کنم.

رئیس شورای ورزش شهرستان فهرج نیز از کدخدامنش خیر ورزشی این روستا برای کمک به رسیدن به اهداف جام یاریگران زندگی تشکر کرد و یاد و خاطره ورزشکاران فقید روستای امام علی را گرامی داشت. 

حسین سعیدنیا فرماندار شهرستان فهرج هم از تلاش‌های بخشدار نگین کویر، رئیس اداره ورزش و جوانان، اعضای شورای اسلامی و دهیار روستا و بنیاد علوی برای ساخت ورزشگاه امام علی (ع) تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود