Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، در پی به شهادت رسیدن جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی سیستان و بلوچستان، جامعه روحانیت شیراز پیام تسلیتی صادر كرد.
در این پیام آمده است:
«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ»
در ایام چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر طاغوت و طاغوتیان مجددا ماهیت پلید دشمنان این آب و خاک آشکار شد و جنایت خونین تروریست‌ها باعث شهادت تعدادی از پاسداران و حافظان همیشه سرافراز میهن اسلامی گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان این مرز و بوم هنوز از بی اثر بودن اقدامات تروریستی شان درس نگرفته‌اند و نمیدانند که آرزوی جوانان این سرزمین شهادت و شهادت‌طلبی است و متوجه نیستند که مردم ایران اسلامی بر پیمانی که با خون سرخ جوانانشان برای حفظ انقلاب اسلامی بسته‌اند پایبند بوده و هستند و هیچ‌گاه آن‌ها را از آرمان‌ها و اهدافشان که نابودی رژیم غاصب، جعلی و کودک‌کش اسرائیل، آمریکای جنایتکار، دولت‌های مرتجع منطقه و اذناب داخلیشان بوده دور نخواهد کرد.
جامعه روحانیت شـیراز ضمن تسلیت به بازماندگان معزز و معظم شـهدا و ابراز همدردی با آنان، از خدواند متعال برای این عزیزان صبر و اجر و برای مجروحین عزیز نیز بهبودی کامل را مسـئلت می‌نماید و از نیـروی‌های نظامی و امنیتی انتظار دارد همچون گذشته در برخورد با دشمنانی که اقتدار سرزمین اسلامی‌مان را هدف گرفته‌ و در رسیدن به آن حد و مرزی نمی‌شناسند با پاسخی قاطع انتقام خون مظلومین این حادثه دردناک را از دشمنان نظام اسلامی در هر نقطه از این کره خاکی بگیرند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي جامعه روحانيت شيراز شهادت پاسداران حمله تروريستي سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار آذربایجان شرقی در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی متن پیام مالک رحمتی در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح است:

تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها چند ماه پس از پیروزی انقلاب، ابتکار هوشمندانه امام راحل برای صیانت از نهال نوپای انقلاب و تحکیم پایه‌های اقتدار و استقلال ملت بزرگ ایران بود.

این نهاد ارزشی و انقلابی، در طول بیش از ۴ دهه گذشته، کارآمدی و توانمندی خود را در مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب و تامین نظم و امنیت ایران اسلامی اثبات کرده و در کنار آن، با اقدامات ارزنده و اثرگذار خود در عرصه‌های سازندگی، عمران و آبادانی، به یکی از پایه‌های اصلی خدمت به مردم عزیز تبدیل شده است.

امروز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت، اقتدار و سربلندی این مرزوبوم و حفاظت از کیان اسلام و انقلاب در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است که تنها گوشه‌ای از این توانمندی، در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» به رخ جهانیان کشیده شد.

اینجانب با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهیدان والامقام سپاه قهرمان را گرامی می‌دارم و برای همه فرماندهان، پاسداران، کارکنان و سربازان سپاه همیشه سرافراز عاشورا و تمام یگان‌های مستقر در استان آذربایجان شرقی از درگاه خداوند متعال، سربلندی و توفیق روزافزون مسالت دارم.

دیگر خبرها

  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تاسیس «سپاه» را تبریک گفت
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • پیام استاندار آذربایجان شرقی در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تاسیس «سپاه» را تبریک گفت
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت
  • تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران توسط قالیباف