Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با حکم محسن جوادی، قادر آشنا به عنوان قائم مقام سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران منصوب شد.

جوادی همچنین طی حکم دیگری مهدی اسماعیلی راد را به عنوان معاون اجرایی نمایشگاه منصوب کرد. بر اساس این خبر به درخواست صنف نشر و به دلیل هم‌پوشانی و تشابه کاری، فعالیت‌های اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه، ذیل شرح وظایف معاونت اجرایی تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس نمایشگاه کتاب تهران در حکم دیگری ایوب دهقانکار را به عنوان رئیس شورای نظارت و ارزیابی نمایشگاه منصوب کرد. در همین حوزه محمد جواد مرادی‌نیا به عنوان مدیر کارگروه نظارت بر نشر داخلی و فعالیت‌های فرهنگی مرتبط، علی فریدونی به عنوان مدیر کارگروه نظارت بر نشر خارجی و فعالیت‌های فرهنگی مرتبط و محمد خلج به عنوان مدیر کارگروه نظارت مالی و اجرایی منصوب شدند.

جوادی همچنین طی احکام جداگانه‌ای مدیران کمیته‌ها و بخش‌های گوناگون نمایشگاه کتاب تهران را منصوب کرد که به این شرح است:

سید احمد رفیع جواهری به عنوان مدیر کمیته ناشران داخلی، داریوش نویدگویی به عنوان مدیر کمیته فعالیت‌های فرهنگی، احد رضایی به عنوان مدیر کمیته ناشران خارجی، علی اکبر تورانیان به عنوان مدیر کمیته اطلاع‌رسانی، رضا بصیرت به عنوان مدیر کمیته اداری مالی، مهدی سهل آبادی به عنوان مدیر کمیته حراست، داریوش رضوانی به عنوان رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات، نیکنام حسینی‌پور به عنوان رئیس هیئت تجدید نظر رسیدگی به تخلفات، محسن عموشاهی به عنوان دبیر شورای برنامه‌ریزی، احمد شاکری به عنوان مدیر بخش بین الملل، سید محمد طباطبایی حسینی به عنوان مدیر کمیته روابط عمومی.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ادبیات کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ۲ کتاب در زرند

طی مراسمی  با حضور مسئولان شهرستان از ۲ کتاب تازه منتشر شده  مسلم میرزایی حتکنی با عنوان‌های درسنامه مزاج شناسی در طب سنتی و مزاج من چیست؟ رونمایی شد.  

این کتاب‌ها به پژوهشی  در خصوص اهمیت مزاج شناسی و سلامتی در طب سنتی  پرداخته اند که نتایج این پژوهش به افزایش دانش و فهم ما درباره مزاج شناسی در طب سنتی کمک می‌کند و به توسعه روش‌های درمانی مبتنی بر مزاج شناسی تاکید دارد.

این مراسم رونمایی در حاشیه جشن نوروزی و با حضور  ایزدی معاون سیاسی فرماندار زرند، علی ضیاالدینی شهردار زرند ، محمد اسلامی مدیر میراث فرهنگی زرند ، حمید گلستانی مدیر اداره فرهنگ و ارشاداسلامی زرند و عموم مردم در بوستان بلوار ۱۵ خرداد برگزار شد.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ماجرای عصبانیت رییس مجتمع قضایی از خنده‌های کفاشیان!
  • برپایی دومین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان مبتلا به اوتیسم
  • رونمایی از ۲ کتاب در زرند
  • افزایش پنج هزار پارکینگ در مصلی امام خمینی(ره) برای عموم/ مردم دسترسی‌های متنوع‌تری به نمایشگاه کتاب خواهند داشت
  • بازدید رمضانی و مدیران نمایشگاه کتاب از مصلی امام خمینی (ره)
  • بازید رمضانی و مدیران نمایشگاه کتاب از مصلی امام خمینی (ره)
  • استقبال از نمایشگاه قرآن بیش از حد انتظار بود
  • کناره گیری مدیران ارشد بوئینگ به علت مشکلات ایمنی
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • افزایش پارکینگ‌های مصلی برای نمایشگاه کتاب