Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@00:39:11 GMT

گلایه شهروندان رودبار جنوب از وضعیت خیابان‌ها + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۵۱۶۱

گلایه شهروندان رودبار جنوب از وضعیت خیابان‌ها + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، وضعیت خیابان‌های شهرستان رودبار جنوب در شهر کرمان به علت نداشتن زیرساخت استاندارد نامناسب بوده و باعث گلایه شهروندان شده است.

فیلمی که شهروندخبرنگار ما تهیه کرده است را مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - کرمان (رودبار جنوب)

 

بیشتر بخوانید:وضعیت اسفناک خیابان‌های کرمان بعد از بارندگی + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

دشواری تردد از معابر گل‌آلود در «رودبار جنوب» + فیلم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۵۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت راه‌های جنوب کرمان در پی بارندگی‌های اخیر

حسین کمالی با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های جنوب کرمان در پی بارندگی‌های اخیرگفت: محور‌های فرعی بیژن آباد و آبسردوییه مظفرآباد بر اثر بالا آمدن آب و طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع ثانوی مسدود هستند و راهداران همچنان در تلاش برای بازگشایی این محور‌ها هستند و کاربران جاده‌ای می‌توانند از مسیر جایگزین رودبار_پل بهارآباد_کهنوج تردد کنند.

وی از بازگشایی مسیر جیرفت_بلوک در محدوده روستای کریم آباد طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: مسیر ارتباطی زهکلوت به دلگان که به دلیل طغیان رودخانه فصلی مسدود شده بود با تلاش شبانه روزی راهداران جنوب کرمان بازگشایی شد.

کمالی تصریح کرد: محور مذکور کماکان در حوزه استحفاظی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است و با فروکش کردن سیلاب، راهداران ایرانشهر نسبت به بازگشایی آن اقدام خواهند کرد؛ ضمن اینکه محور جایگزین آن مسیر جیرفت_بم_ایرانشهر می‌باشد.

وی با اشاره به بازگشایی برخی از راه‌های روستایی خاکی گفت: بازگشایی محور‌های روستایی گلدسته، حرمه و زهمکان در حوزه شهرستان فاریاب از سوی عوامل راهداری انجام شده و عملیات راهداری تیغ زنی راه‌های روستایی خاکی در سطح حوزه راه‌های روستایی جنوب کرمان نیز آغاز شده است.

کمالی علت مسدودی محور‌های ذکر شده و همچنین راه‌های روستایی خاکی را طغیان رودخانه و بالا آمدن سطح آب و عبور از آبنما عنوان کرد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان از مردم و رانندگان خواست، قبل از تردد در محور‌های جنوب کرمان با سامانه پاسخگویی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان تماس حاصل کنند و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌ها جویا شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • گلایه مردم از ساخت تقاطع های غیرهمسطح در رشت
  • آخرین وضعیت راه‌های جنوب کرمان در پی بارندگی‌های اخیر
  • وضعیت مناطق سیل‌زده جنوب سیستان‌وبلوچستان (فیلم)
  • تصاویر منتشر شده در رسانه ها از وضعیت خیابان ها در شهر مکلا در جنوب یمن در پی وقوع سیل
  • نجات ۱۶ خودروی گرفتار در سیلاب‌های اخیر جنوب کرمان
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • بازگشایی محور رودبارجنوب به کهنوج در جنوب کرمان
  • محور رودبار جنوب به کهنوج بازگشایی شد
  • تاریکی در برخی از معابر شهروندان تبریز را به دردسر انداخت