Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@00:09:24 GMT

رسانه ها در موفقیت ورزش همدان نقش بسزایی دارند

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۵۲۱۴

رسانه ها در موفقیت ورزش همدان نقش بسزایی دارند

به گزارش ایرنا محسن جهانشیر روز پنجشنبه در دیدار با مدیران صدا و سیمای مرکز همدان اظهار داشت: برجسته سازی موفقیت های ورزش در رسانه ها موجب دلگرمی قهرمانان ورزشی برای تصاحب افتخارات بیشتر می شود.
وی اضافه کرد: امروزه ورزش همدان روی ریل موفقیت در پیش است و ظرفیت بالقوه ای را شاهد هستیم.
جهانشیر بیان کرد: در راستای تداوم موفقیت ها و ارتقا جایگاه استان به لحاظ مدال آوری های مهم ملی و بین المللی به اطلاع رسانی و پوشش خبری رسانه ها از دستاوردهای به دست آمده نیازمندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی نقش رسانه ملی را مهم ارزیابی کرد و افزود: صدا و سیما را مجموعه ای از دولت و کمک حال ورزش و جوانان همدان می دانم و معتقدم اگر این سازمان وظایف خود را به خوبی انجام دهد حوزه سازمان های مردم نهاد و ورزش به خوبی در جامعه نهادینه می شود و آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان نیز در این نشست گفت: رسانه ملی در استان آماده اطلاع رسانی مطلوب پیرامون برنامه های دستگاه های اجرایی به خصوص اداره کل ورزش و جوانان است.
مهدی دهقان نیری توجه به ورزش و مسائل حوزه ی جوانان را از اولویت های رسانه دانست و افزود: در این حوزه نیز برنامه سیمای ورزش و 20 دقیقه با ورزش در طول هفته از سیما و برنامه مجله ورزشی از رادیو همدان پخش می شود.
وی با تاکید بر لزوم بهره مندی روابط عمومی ها از ظرفیت اطلاع رسانی رسانه ملی گفت: روابط عمومی ها باید از ظرفیت اطلاع رسانی رسانه ملی استفاده کنند چرا که فرصت بسیار مطلوبی را برای دستگاه های اجرایی مهیا کرده ایم.
دهقان نیری خاطرنشان کرد: اعتماد به رسانه ملی از دستاوردهای نظام است و این اقبال عمومی مسئولیت صدا و سیما را سنگین تر کرده است.
وی با اشاره به پوشش برنامه های حوزه جوانان گفت: برنامه «مثبت بی نهایت» به زودی بر روی آنتن سیما می رود و در کنار این موضوع سعی داریم در رادیو نیز یک برنامه را به حوزه جوانان اختصاص دهیم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان اضافه کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب به رفع آسیب‌های اجتماعی، مستندهای با موضوعات آسیب های اجتماعی شامل طلاق، بدسرپرستی، اعتیاد و ناهنجاری‌های اجتماعی در حال تولید است.
دهقان نیری یادآور شد: همدان در حوزه پویانمایی کارنامه درخشانی دارد و چندین انیمیشن در حوزه اشتغال و ازدواج جوانان در مرکز همدان ساخته شده است.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این نشست به حمایت رسانه های استان از حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تعامل خوبی بین روابط عمومی اداره کل و رسانه های استان وجود دارد.
حمدالله چاروسایی با بیان اینکه ارتباط با رسانه و مطبوعات باید در سایه تعامل باشد، ادامه داد: ما در پی ارتباط دوسویه و در تعامل بیشتر با رسانه‌ها هستیم و خوشبختانه رسانه ملی حمایت های خوبی از ورزش استان در سال های اخیر داشته است.
وی خواستار تشکیل شورای ورزش و رسانه شد و افزود: تشکیل نشست رسانه و ورزش استان می تواند تعامل بیشتری بین رسانه ها و مدیران ورزش استان برای موفقیت های بیشتر ایجاد کند.
در ادامه این نشست معاونان و مدیران دو دستگاه به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
7520/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اشتغال انیمیشن مدیر روابط عمومی ناهنجاری ورزش و جوانان جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: در کوتاه مدت دنبال این هستیم تا پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان و نوجوانان در بیستم اردیبهشت در همدان، ۲ مرحله اردو در اقامتگاه تیم‌های ملی برگزار کنیم.

کوروش باقری افزود: مسابقات مختلفی را در پیش داریم که نخستین آن نوجوانان جهان در پرو و دومین رویداد در اواخر شهریور مسابقات جوانان جهان در اسپانیا است

او همچنین گفت: مسابقات جام دوستی روسیه و قهرمانی جهان در بحرین و رقابت‌های دیگری را در پیش داریم.

دیگر خبرها

  • زیر ساخت‌های تربیتی در استان همدان ضعیف است
  • لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید
  • توجه به هویت ملی رمز موفقیت صداوسیما
  • توجه به هویت ملی، رمز موفقیت صداوسیما
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم