Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@21:05:42 GMT

داماد ترامپ در نشست ورشو چه گفت؟

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۵۲۶۶

داماد رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید طرح پیشنهادی واشنگتن برای سازش تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی پس از انتخابات فروردین ماه در فلسطین اشغالی، رونمایی می‌شود.

به گزارش فارس، «جارد کوشنر» داماد و نماینده رئیس‌جمهور آمریکا در روند سازش تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه از موکول شدن رونمایی از طرح پیشنهادی واشنگتن به بعد از انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرنگار کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، کوشنر این خبر را امروز در جریان نشست موسوم به «آینده خاورمیانه» که در شهر «ورشو» لهستان پشت درهای بسته در جریان است، اعلام کرده است.

کوشنر در این نشست گفته است: «ما طرح آمریکایی صلح اسرائیلی-فلسطینی را بعد از انتخابات ۹ آوریل (۲۰ فروردین) اسرائیل ارائه خواهیم کرد. هر دو طرف چشم‌پوشی‌هایی کنند.»

اظهارات کوشنر در حالی مطرح می‌شود که تشکیلات خودگردان فلسطین نزدیک به یک سال است که در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی، روابط و تماس‌های خود با واشنگتن را قطع کرده است. این تشکیلات از اعزام نماینده به نشست ورشو نیز خودداری کرده است.

طرح موسوم به «صلح اسرائیلی-فلسطینی» که به «معامله قرن» معروف شده، یکی از وعده‌های دولت آمریکا برای پایان دادن به مناقشه فلسطین است. با این وجود، این طرح هنوز رونمایی نشده و هر بار اعلام آن به تعویق افتاده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سیاست نشست ورشو داماد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری

آفتاب‌‌نیوز :

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهاد‌های آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهاد‌های ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشور‌ها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح
  • ایران به اتهامات سایبری از طرف آمریکا پاسخ داد
  • آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد
  • آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری
  • زیرپوست وتوی کشور فلسطین
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • رویکرد متناقض آمریکا در قبال مساله فلسطین
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا برای صهیونیست‌ها
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی