Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، متن پیام دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر دشمنان امنیت ایران اسلامی در یک عملیات تروریستی با به شهادت رساندن حافظین و پاسداران مرزهای میهن اسلامی مان، برگ‌سیاه دیگری بر دفتر کفر و نفاق بدخواهان ایران سرافراز افزودند.

در این عملیات کوردلانه، دشمنان به زعم خود سعی در شکستن اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران را دارند، غافل از آنکه به جای هر جوان که از آغاز مسیر انقلاب اسلامی لباس مبارزه پوشید، هزاران جوان نشسته‌اند، که عاشقانه دل در گرو امنیت، آزادی، اقتدار و تمامیت این کشور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور با عرض تسلیت شهادت حافظان و پاسداران امنیت و مرزهای ایران اسلامی به بازماندگان شهدای این حادثه و ملت بزرگ ایران، از درگاه خداوند سبحان بهبود مجروحان و آسیب دیدگان را مسألت می نماید و ضمن محکوم کردن شدید این اقدام ددمنشانه، از مسئولان می خواهد پاسخ دندان شکنی به این اقدام وحشیانه و وحدت شکن بدهند.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای عالی امنیت ملی: عملیات «وعده صادق» براساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل انجام شد

به گزارش جماران؛ دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در اطلاعیه‌ای درباره حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی تصریح کرد که نیروهای مسلح ایران عملیات وعده صادق را بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد انجام داده‌اند.

در اطلاعیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی که یکشنبه شب 26 فروردین منتشر شده، آمده است:‌ علت حمله گسترده موشکی و پهپادی سپاه به سرزمین‌های اشغالی عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز و بر پایه ماده ۲ منشور ملل متحد بود.

در این اطلاعیه تصریح شده است:‌ نیروهای مسلح ایران عملیات وعده صادق را بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد انجام داده و ایران برای تامین منافع ملی و امنیت ملی خود حداقل اقدام تنبیهی لازم را علیه رژیم متجاوز صهیونیستی انجام داده است.

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی افزود: ایران حداقل اقدام تنبیهی لازم را علیه رژیم اشغالگر انجام داده و صرفا پایگاه هوایی، اطلاعاتی و نظامی این رژیم را هدف قرار داده و از حمله به تاسیسات اقتصادی و زیرساختی اجتناب کرده است و فعلا اقدام نظامی دیگری در دستور کار ندارد.

در اطلاعیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تاکید شده است: چنانچه رژیم صهیونیستی بخواهد به اقدامات شرارت بار خود علیه ایران با هر ابزار روش و در هر سطحی ادامه دهد پاسخ حداقل ۱۰ برابر از همان نوع دریافت خواهد کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران
  • تقدیر نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • رسانه ملی در پیوند قشرهای مختلف با آموزه‌های اسلامی در نوروز خوش درخشید
  • نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی تقدیر کردند
  • قدردانی مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان در حمایت از راهبرد‌ها و تولیدات قرآنی رسانه ملی
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • نورنیوز ارگان رسانه‌ای شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه آن نیست
  • نور نیوز ارگان رسانه‌ای شورای عالی امنیت ملی نیست
  • شورای عالی امنیت ملی: عملیات «وعده صادق» براساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل انجام شد